וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הלוואות לעסקים קטנים בארה"ב החלה לפעול בשלוש מדינות

רויטרס

27.3.2011 / 10:38

קונטיקט, ורמונט ומיזורי הן המדינות הראשונות להן אושרו כספים מקרן התוכנית



במהלך כנס שערך בשבוע שעבר הודיע משרד האוצר האמריקאי כי שלוש מדינות ראשונות יקבלו כספים מטעם תוכנית סיוע להלוואות לעסקים קטנים, תוכנית המספקת אשראי לעסקים קטנים במדינות ארה"ב. המדינות קונטיקט, ורמונט ומיזורי, יקבלו כספים לצורך חלוקת הלוואות לעסקים קטנים, שיעזרו לצבור היקף משוער של כ-534 מיליון דולר.



שר האוצר טימותי גייטנר ציין בכנס כי המשבר הכלכלי בשנים 2007-2009 "גרם נזק גדול ליכולת הגישה של יזמים להון", והוסיף כי ממשל אובמה פועל במטרה למצוא פתרון לבעיה.



תוכנית הסיוע לאשראי לעסקים קטנים הנה חלק מתוכנית הסיוע הרחבה לעסקים קטנים- לעידוד יצרית מקומות עבודה, שנכנסה לתוקף בסתיו לפני שנה. התוכנית מאפשרת למדינות בארה"ב לפנות בבקשה לקבלת כספים ממשלתיים לפרויקטים פנים מדינתיים בשיתוף עם קרנות פרטיות להגברת היקף ההלוואות העומדות לרשות עסקים קטנים.



מדינת קונטיקט תקבל כ-13 מיליון דולר במסגרת התוכנית, והצפי הוא כי הון זה יסייע לצבור הלוואות בהיקף של 133 מיליון דולר לעסקים קטנים. גם מדינת וורמונט תקבל כ-13 מיליון דולר ומיזורי תקבל כ-30 מיליון דולר, סכומים אשר אמורים כל אחד לסייע בצבירת היקף הלוואות של פי עשר מהסכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully