וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום משיקה שירות מוזיקה חדש: ווליום

אמיתי זיו

27.3.2011 / 11:00

השירות החדש מתחרה בשירות הוותיק יותר של פלאפון - Musix ומאפשר האזנה לקטלוג של כ-500 אלף שירים



זירת המוזיקה מצטופפת: סלקום מודיעה כעת על השקת שירות חדש למוזיקה תחת המיתוג: ווליום. מדובר בשירות שמיעת מוזיקה בסטרימינג (לא הורדה) שזמין מעתה ללקוחות כל חברות הסלולר. השירות מאפשר האזנה לקטלוג של כ-500 אלף שירים, בלי הגבלה, הן מהסלולר והן מהמחשב, בתשלום חודשי קבוע של 20 שקל. השירות החדש מתחרה בשירות הוותיק יותר של פלאפון: musix - שלו כבר 150 אלף לקוחות ושנפתח לפני כשבוע ללקוחות כל החברות.



סלקום משיקה את ווליום אחרי עבודה מאומצת של כשנתיים על המוצר. הוא יהיה זמין ללקוחות סלקום בחיוב דרך החשבונית החודשית, וללקוחות שאר החברות, בתשלום באמצעות שירות qpay - שירות התשלומים של סלקום. בסלקום שמו יעד לצבור 100 אלף לקוחות לשירות בתוך שנה - מספר שמשמעותו מחזור מוערך של 24 מיליון שקל. לפרטנר נכון לעכשיו אין מוצר מתחרה.



סלקום ווליום הוא מוצר מתקדם מבחינת היכולות הטכנולוגיות שלו. מלבד מנגנון הניווט והנגן סלקום הוסיפה לאתר יכולות שיתוף של המוזיקה עם חברים בפייסבוק וכן נוספו פיצ'רים של צפייה במילות שירים, לוח הופעות ואף תכונה שמאפשרת למצוא ולהאזין לשירים שהתנגנו בסמוך ברדיו. בהתאם, פלאפון מתכוונת לשדרג את השירות שלה ובאתר החברה מודיעים על השקה קרובה של musix 2.



השקת ווליום תלווה במהלך שיווקי ייחודי. סלקום תקיים החל ב-10 באפריל שבוע של הופעות מוזיקה אינטרנטיות. הגולש יוכל לא רק לצפות בהופעה; באמצעות עשרות מסכים באולפן יוכל גם האמן לראות את הצופים. בין האמנים שיופיעו במסגרת הקמפיין: שלומי שבן, הדג נחש, ברי סחרוף, שלומי פרץ, אפרת גוש, היהודים, מוניקה סקס ועוד. עלות המהלך: 4 מיליון שקל, וכל לקוח שיכנס לצפות בהופעה יקבל חודש שימוש חינם בשירות.



עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "השוק צמא לאתר מוסיקה בעל ממשק משתמש נוח ופשוט שיאפשר שמיעת תוכן חוקית, ללא הגבלה. אנחנו משיקים מוצר מוסיקה חדשני וייחודי, ששומר על האיזון בין צרכי הלקוחות לצרכי האמנים, בעל ממשק משתמש נוח, קישוריות לפייסבוק ומגוון שירים רחב המאפשר לשמוע מוסיקה בכל מקום ובכל זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully