וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן יורקוויל תשקיע באלביט הדמיה 50 מיליון דולר

יעל פטר

27.3.2011 / 11:34

בשלב ראשוני תשלם הקרן 10 מיליון שקל בריבית 4% לתקופה של החצי שנה הקרובה



חתמה עם קרן יורקוויל על הסכם להשקעה של עד 50 מיליון דולר. ההסכם נחתם לפי מודל sepa (standby equity purchase agreement), לפיו הקרן מעמידה לרשות החברה מסגרת של עד 50 מיליון דולר אותם יכולה החברה לממש באמצעות הנפקת מניות ליורקוויל.



הסכם ה-sepa מאפשר לחברה להשתמש בכסף לפי שיקול דעתה בכל עת ובסכום של עד 4 מיליון דולר בשבוע בתקופה של 3 השנים הבאות. המניות שיוקצו בתמורה לקרן יורקוויל ישקפו הנחה של 2% ממחיר המניה הממוצע כפי שיקבע בסמוך לכל הקצאה. במשך התקופה יורקוויל לא תחזיק במניות העולות על שיעור של 4.99% ממניות אלביט הדמיה.



יורקוויל שילמה לחברה מקדמה של כ-10 מיליון דולר מתוך סך המסגרת. המקדמה תהיה לתקופה של 6 חודשים ותישא ריבית של 4% למשך התקופה. בתמורה תבצע החברה הקצאות של מספר קבוצות מניות. הראשונה תהיה בסכום של 2.5 מיליון דולר במחיר מנייה של 45 שקל למניה. הקצאת מניות נוספת תהיה בסכום של 2.5 מיליון דולר ובמחיר מניה של 50 שקל. הקצאה של 2.5 מיליון דולר נוספים תהיה במחיר מניה של 54 שקל, וההקצאה האחרונה אף היא של 2.5 מיליון דולר תהיה במחיר מניה של 58 שקל.



דודי מחלוף, מנכ"ל משותף באלביט הדמיה אומר היום כי "כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה וכחלק מהמהלכים העסקיים האחרונים אותם מבצעת החברה, אנחנו רואים במהלך של גיוס הון באמצעות הנפקת מניות כצעד חשוב נוסף להרחבת בסיס ההון של הקבוצה. מהלך כזה יחזק את קופת המזומנים של החברה ואת הונה העצמי ויאפשר לנו לקדם ביתר שאת את המהלכים העסקיים שלנו ובעיקרם את פעילות הנדל"ן המניב בארה"ב. הסכם המסגרת עם קרן יורקוויל הנפרס על פני תקופה של שלוש שנים יאפשר לחברה לגייס הון תוך מתן גמישות מירבית בתזמון הגיוס ,בסכום הגיוס ובמחיר שנבחר, זאת ללא תלות במצב שוק ההון".



אלביט הדמיה פועלת במספר תחומים עיקריים,וביניהם תחום המרכזים המסחריים באמצעות החברה הבת פלאזה סנטרס, תחום המלונאות, תחום הבניה למגורים בהודו באמצעות חברה בת, תחום המדיקל באמצעות חברת אינסייטק וחברת גמידה סל, תחום הקמעונאות באמצעות אלביט מסחר וקמעונאות, ותחום המרכזים המסחריים בארה"ב באמצעות קרן השקעות שהוקמה לשם כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully