וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בבורסות העולם הערבי; הבורסה המצרית מזנקת ב-5%

סוכנויות הידיעות

27.3.2011 / 12:39

הבורסה בירדן יורדת ב-1.7% עקב המהומות האלימות בסוף השבוע



בורסות העולם הערבי נסחרות בעליות שערים, בהובלת זינוק של 5% בבורסה המצרית, לאחר שמשרד האוצר המצרי הודיע כי ישקיע ברכישת מניות ובעקבות הודעתה של סעודיה על הקמתו של משרד שיכון שיהיה אחראי על פרויקטי בנייה בשווי 67 מיליארד דולר.



הבורסה המצרית מזנקת ב-5%, לאחר ששר האוצר המצרי סמיר רדוואן אמר כי הממשלה תממן רכישה של מניות ב-250 מיליון דולר. בשבוע שעבר ירד מדד egx 30 של הבורסה המצרית לשפל של שנתיים, כאשר המסחר בה התחדש ביום רביעי לאחר הפסקה של חודשיים.



בורסת דובאי עולה ב-0.2%; בורסת קטאר מוסיפה כ-1.1%; אבו דאבי מתחזקת ב-0.6%; הבורסה הירדנית יורדת ב-1.7% עקב מהומות והתנגשות בסוף השבוע בין מתנגדי השלטון לבין תומכי בית המלוכה ההאשמי. בסוריה יצאו רבבות בני אדם לרחובות הערים הגדולות והפגינו נגד שלטונו של הנשיא בשאר אל-אסד. המפגינים הפילו את פסלו של אביו של הנשיא, חאפז אל-אסד, והציתו מטות של מפלגת השלטון.



הבורסה הסעודית עולה ב-0.2% לאחר שאתמול זינקה ב-2.3%, בעקבות הודעת הממשלה על הקמת משרד שיכון חדש. המלך עבדאללה הודיע בשבוע שעבר על השקעה של 250 מיליארד ריאל (67 מיליארד דולר) בבניית 500 אלף יחידות דיור, במסגרת אמצעים שנועדו למנוע התקוממות עממית מסוג זה שהתרחשה במדינות אחרות בעולם הערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully