וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח טיסות אביב-קיץ חדש נכנס אתמול לתוקפו עד ה-29 באוקטובר

זוהר בלומנקרנץ

27.3.2011 / 14:16

בשיא עונת הקיץ, החל מאמצע יוני ועד תחילת ספטמבר, תפעיל אל על 300 טיסות לשבוע מנתב"ג ל-39 יעדים בחו"ל



לוח טיסות אביב קיץ חדש נכנס היום (א') לתוקפו. הלוח החדש כולל מספר רב יותר של טיסות לשבוע מישראל לחו"ל וממנה, לעומת עונת החורף והקיץ בשנה שעברה.



לוח הטיסות החדש של חברת אל על מגלה כי ביחס לעונת הקיץ 2010 הוספו טיסות לבייג'ינג, הונג קונג, מוסקווה, אמסטרדאם, ברלין, מינכן, ז'נווה, מילנו וסנט פטרסבורג.



בשיא עונת הקיץ, החל מאמצע יוני ועד תחילת ספטמבר, תפעיל אל על 300 טיסות לשבוע מנתב"ג ל-39 יעדים בחו"ל.



בין היתר מתוכננות בשיא הקיץ 22 טיסות בשבוע לניו יורק; 6 טיסות בשבוע לבנגקוק; 5 טיסות בשבוע ללוס אנג'לס, טורונטו והונג קונג; 23 טיסות בשבוע לפריס; 18 טיסות בשבוע ללונדון ומוסקווה; ו-3 טיסות בשבוע לברזיל.



לדברי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, דוד מימון, "בעונת הקיץ הקרובה אל על נותנת דגש מיוחד על צמיחה בכלל רשת הנתיבים. היצע הטיסות הרחב מאפשר להציע מגוון רחב של אפשרויות לנוסעי מחלקת העסקים מחד ולנוסעים מחלקת התיירים מאידך; זאת ע"י הוספת טיסות חדשות למרבית היעדים ברשת; בשיפור לוח הזמנים ובהוספת מבצעים".



קבוצת לופטהנזה בישראל תגדיל ב-3.5% את מספר טיסותיה ותפעיל מהיום (א') ועד ה-29 באוקטובר 13,304 טיסות לעומת 12,853 טיסות באביב-קיץ 2010.



מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, קרסטן צאנג, אמר ל-themarker כי "במונחים של יעדים ונתיבי טיסה, מדובר במספרים הגבוהים ביותר אליהם הגיעה לופטהנזה ואנו מרחיבים את פעילותנו ולא רק בטיסות ליעדים ארוכים אלא גם לטיסות ליעדים בטיסות באירופה".



הקבוצה כוללת את חברות התעופה לופטהנזה, אוסטריין איירליינס וסוויס הטסות לישראל וכן את חברת בריטיש מידלנד (bmi) שהפסיקה את טיסותיה ארצה.



חברת התעופה הגרמנית תפעיל טיסות ל-211 יעדים ב-84 מדינות, לעומת 204 יעדים ב-81 מדינות באביב-קיץ אשתקד. היצע המושבים של לופטהנזה בקו לישראל וממנה יהיה גבוה ב-11.5% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.



בלוח הזמנים של הקבוצה לאביב-קיץ 2011 אפשר למצוא 4 יעדי תיירות חדשים: אנטליה ואיביזה (טיסות ממינכן); פלרמו (טיסות מפרנקפורט ומינכן) וטרונדהיים בנורווגיה (מפרנקפורט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully