וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גלזר מעלה מחיר היעד לבנק מזרחי: עדיין נסחר מתחת לשוויו

TheMarker Online

27.3.2011 / 15:48

בלידר שוקי הון מעלים את מחיר היעד שלהם ל-44 שקל המשקף מכפיל הון של 1.35 היום ומכפיל הון של כ-1.2 בסוף שנת 2011



תוצאות מצוינות ברבעון: "הרבעון הרביעי של 2010 הפתיע לטובה עם תשואה מרשימה על ההון של 13.2%, ועליית מדרגה נוספת ברווחי המימון (חלקה אמנם מאלמנטים חד פעמיים), כאשר נראה כי הגידול בתיק האשראי לצד השליטה בהוצאות באים לידי ביטוי", כך אומר היום אלון גלזר מלידר שוקי הון, בהמשך לפרסום דו"חות בנק מזרחי.



את שנת 2010 סיים מזרחי עם תשואה על ההון של 11.7%.



"הצמיחה במשכנתאות תרד", סבור גלזר. "קשה להאמין שנמשיך לראות קצב צמיחה של מעל 20% בשנה (בזה פישר כבר לא יעמוד...). יחד עם זאת מזרחי ימשיך לצמוח באשראי, ובנוסף הצמיחה החדה בשנים האחרונות תמשיך לבוא לידי ביטוי ותתרום לתוצאות חזקות."



תשואה של 15% על ההון מעשית? "האמת היא שבנק מזרחי ממשיך לתת לנו סיבות טובות להעריך כי הבנק בדרך הנכונה להשגת יעד זה", עונה גלזר. "העובדה שמזרחי שולט בהוצאות באופן מרשים תאפשר לו להמשיך לשפר הרווחיות, וגם אם אנחנו לא בטוחים שתשואה של 15% על ההון הינה פרמננטית, הרי הערכתנו היא כי הבנק יצליח להתקרב בשנים הקרובות לרמה זו, וכי כיום נראה שהבנק יודע לייצר ממעל 12% באופן קבוע."



"בשורה התחתונה", אומר גלזר, "עם תחזית לרווחיות של מעל 12% על ההון, אנו מאמינים כי מזרחי עדיין נסחר מתחת לשוויו".



בלידר שוקי הון מעלים את מחיר היעד שלהם ל-44 שקל, (מחיר יעד קודם - 41 שקל), מחיר המשקף מכפיל הון של 1.35 היום ומכפיל הון של כ-1.2 בסוף שנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully