וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר רשות החשמל הודיע על כוונתו להתפטר

27.3.2011 / 15:55

יו"ר רשות החשמל אמנון שפירה פנה לשר התשתיות בבקשה לסיים את תפקידו. עקב כך, יתפטר שפירה מתפקידו עד לתחילת ספטמבר השנה

יו"ר רשות החשמל אמנון שפירה פנה היום (ראשון) לשר התשתיות במהלך ישיבת הממשלה בבקשה לסיים את כהונתו בתפקיד. ממשרד התשתיות נמסר כי השר לנדאו החליט להיענות לבקשתו, "מתוך דאגה לצרכים המידיים והעתידיים של משק החשמל הישראלי".

עקב כך, הודיע אמנון שפירה במכתב למזכירות הממשלה כי יתפטר מתפקידו כיו"ר הרשות לשירותים ציבוריים – חשמל, עד לתחילת חודש ספטמבר השנה.

התפטרותו של שפירה מאפשרת את הקמתה המיידית של וועדת איתור לתפקיד. עקב כך, הנחה השר לנדאו את מנכ"ל משרדו לפעול להקמת הוועדה באופן מיידי. לפי הערכת המשרד, באם תסיים ועדת האיתור את תפקידה במהירות, יוכל יו"ר הרשות החדש להיכנס לתפקיד כבר בחודש יולי.

כזכור, שר התשתיות ושר האוצר ביקשו להביא לסיום כהונתו של שפירה עקב אי מילוי תפקידו כראוי. דבר אשר קיבל ביטוי חריף בסיכום הליך ההדחה שהתקיים במליאת רשות החשמל.

במשרד התשתיות ציינו כי גם שר התשתיות לשעבר, בנימין בן אליעזר התכוון להדיח את אמנון שפירה מתפקידו מאותן הסיבות, אך לא הספיק לגשת להליך עקב נפילת ממשלת אולמרט.

השר לנדאו הודיע, כי הוא מקווה שבכך תם הליך ארוך ומסורבל, שהעיב את התנהלותו הסדירה של משק החשמל. "הליך ההדחה הארוך והבלתי הגיוני, ההופך את הדחתו של אדם שנמצא בלתי מתאים לתפקידו לדרך חתחתים, מחייב שינוי יסודי בכל הרשויות הסטטוטוריות". לנדאו אף הוסיף ואמר כי ימשיך לפעול לשינוי מצב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully