וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס ממשיכה ברה-ארגון: רוני לוי עובר מאמדוקס לנהל את ה-BSS

ואדים סבידרסקי

27.3.2011 / 18:03

לוי עבד באמדוקס במשך כעשור וסיים בתפקיד סגן נשיא אזורי ללקוחות



רוני לוי, לשעבר סגן נשיא אזורי בתחום customer business ב, בה עבד במשך כעשור, הצטרף לשורות ההנהלה הבכירה של וישמש כסגן נשיא בכיר בתחום ה-business support systems (bss) וכחבר בצוות ההנהלה העולמי. קומברס ממשיכה מהלך אסטרטגי של שינויים בצמרת הניהולית של החברה אשר החל מהתפטרותו של מנכ"ל, אנדרה דהן, בסוף החודש שעבר. כמו כן, באותה התקופה, הכריזה החברה כי תתמקד בפיתוח של ארבע יחידות עסקיות שאחת מהן היא ה-bss.



צ'רלס בורדיק, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל קומברס, אמר כי "רוני מביא לקומברס יותר משני עשורים של הצלחה טכנולוגית וניסיון ניהולי לאחרונה בשוק ה-bss - שם השיג צמיחה, רווחיות ושביעות רצון הלקוחות בתחומי אחריותו. אני מצפה לעבוד עם רוני בבניית פתרונות ה-bss והמובילות הטכנולוגית של קומברס".



רוני לוי אמר כי "קומברס מזוהה בתחום ה-bss כמובילה בפתרונות הדור הבא לספקי שירותי תקשורת. באמצעות מינוף עמדתה החזקה בבילינג prepaid ו-postpaid, קומברס ביצעה מהפכה בתחום ה-bss על ידי comverse one, פתרון המציע בילינג מאוחד אמיתי ומערכת ניהול לקוחות אקטיבי. אני מצפה לסייע לקומברס להרחיב את תחום ה-bss, ובמיוחד לקדם את מנהיגותה בתחום המתפתח של ה-bss המאוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully