וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמעוניות ביפן חוזרות לפעול: וול-מארט תפתח מחר מחצית מהחנויות שסגרה באזורי רעש האדמה

סוכנויות הידיעות

27.3.2011 / 19:52

קמעוניות נוספות עושות מאמצים לחזור לפעילות מלאה באזורי הרעש כדי לספק מזון ומים ללקוחות



כמה מהקמעוניות הגדולות ביפן חוזרות לפתוח חנויות שנסגרו עקב רעידת האדמה שפקדה את צפון-מזרח המדינה לפני שבועיים, על מנת לספק לתושבים מים, מזון ומצרכים חיוניים נוספים.



וול-מארט, הקמעונית הגדולה בעולם, תפתח מחר מחדש תריסר חנויות באזור סנדאי, אשר נפגע ברעש האדמה, לפעילות מלאה, לאחר שנפתחו במתכונת מצומצמת בלבד בשבועיים האחרונים, אמר היום סקוט פרייס, מנכ"ל וול-מארט באסיה. מבין 12 החנויות הנותרות, עשר ייפתחו בהקדם האפשרי, אך לפתיחתן של שתיים נוספות יידרש זמן ארוך, משום שהן עדיין מכוסות בבוץ, אמר פרייס.



קמעוניות - מוול-מארט ועד סבן אילבן - עושות מאמצים לפתוח מחדש חנויות ולציידן לאחר שרעידת האדמה ב-11 בספטמבר הותירה מאות אלפים באזור טוהוקו ללא קורת גג, מזון או מים. רעידת האדמה הרסה יותר מאלף חנויות באזורים טוהוקו וקנטו, לפי הערכת גולדמן סאקס. seven & i, הקמעונית הגדולה ביפן, הצליחה לשמור על 95% מחנויותיה באזורי רעידת האדמה פתוחות, לדברי קצוהיקו שימיזו, דובר החברה.



וול-מארט מסרה כי החלה לחלק בקבוקי מים מינרלים ואיטריות להכנה מהירה ממגרשי החנייה של חנויותיה פחות מארבע שעות לאחר רעידת האדמה. החברה מסרה כי חילקה מוצרים בשווי 650 אלף דולר בארבעת הימים הראשונים. "השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים לספק ללקוחותינו הוא לפתוח את חנויותינו באזורים הפגועים היכן שניתן, אפילו אם זה רק לשם חלוקת מים ואיטריות להכנה מהירה", אמר פרייס.



החברה מסרה כי תתרום לנפגעי רעש האדמה 5 מיליון דולר בנוסף לתרומות שנאספו במסע גיוס תרומות בינלאומי של החברה במדינות שבהן היא פועלת, מארגנטינה ועד ברזיל וסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully