וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כהן תמשיך לפרסם את 9 מיליון: נדחתה תביעת סוכני הביטוח

נורית רוט

27.3.2011 / 21:35

סוכני הביטוח יהושע (שוקה) צוער, יהושע (שוקה) נתן וירון עמנואל טל טענו שמדובר בלשון הרע



הפרסומת של 9 מיליון ביטוח ישיר - בה מככבת השחקנית שני כהן תמשיך להיות משודרת בטלוויזיה. בית המשפט המחוזי בפתח תקוה דחה בשבוע שעבר את בקשתם של לשכת סוכני הביטוח ושל סוכני הביטוח יהושע (שוקה) צוער, יהושע (שוקה) נתן וירון עמנואל טל לאסור על שידור הפרסומת של בטענה לפרסום לשון הרע.



הבקשה עסקה בפרסומת של חברת הביטוח ישיר איי.די.איי (ביטוח ישיר) בה מוצג אדם שמבקש לסיים את פוליסת הביטוח שלו אצל סוכן הביטוח שלו יהושע (שוקה) טל. השחקנית שני כהן כוכבת "ארץ נהדרת", המגלמת את מזכירתו של סוכן הביטוח, משיבה למבוטח כי אותו סוכן ביטוח ייאלץ לרדת ברמת חייו הגבוהה - ובין היתר יוותר על מימון של מטפלת וקייטנת קיץ באנגלית לילדיו - בשל העובדה שהמבוטח יעזוב אותו. לטענת סוכני הביטוח, הפרסומת מציגה את סוכני הביטוח באופן מבזה ונלעג, כמי שאינם אמינים וכנהנתנים על חשבון העמלות שמשלמים לקוחותיהם.



"השתכנעתי כי אין בפרסומת שבקלטת כל כוונה לפגוע באופן אישי בסוכן ביטוח כזה או אחר וכי עסקינן ב"מלחמה כלכלית" שמנהלות חברות הביטוח הפועלות במישרין למול הלקוח לעומת חברות הביטוח המסורתיות הפועלות באמצעות סוכנים", קבע השופט יעקב שינמן. "מדובר בשידורה של פרסומת המבקשת להמחיש את יתרונותיו של הביטוח ישיר, על פני ביטוחים באמצעות סוכנים הגובים עמלות. הפרסומת היא ללא צל של ספק מערכון הומוריסטי, היתולי, שלא נועד לפגוע באיש, אלא אם הוא בוחר להיפגע ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully