וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה המקומית שוהם: חברת החשמל הקימה תחנות ממסר בשטחנו ללא היתר

מאת שלומית צור

28.3.2011 / 6:57

בלעדי המועצה המקומית תובעת 600 אלף שקל מחברת החשמל בטענה כי פלשה לקרקעותיה והשתמשה בהן ללא היתר. חברת החשמל: "המועצה מסרבת לחתום על הסכם בגין זכויות השימוש במקרקעין"



>> המועצה המקומית שוהם תובעת מחברת החשמל 590 אלף שקל בגין פלישה לקרקעות בבעלות המועצה ללא היתר. בתביעה שהגישה המועצה לבית משפט השלום בפתח תקוה באמצעות משרד עו"ד אילן שרקון טוענת המועצה כי הקמת תחנות ממסר על ידי חברת החשמל בקרקעות שבבעלותה מהווה תפיסת חזקה שלא כדין והסגת גבול אסורה.

כמו כן טענה המועצה כי על אף השימוש רב השנים שעושה חברת החשמל בשטח, היא מעולם לא שילמה לה דמי שימוש כלשהם, למרות פניות חוזרות ונשנות של המועצה בעניין. המועצה דורשת מבית המשפט להורות לחברת החשמל לסלק את תחנות הממסר משטחה, ולהשיב את הקרקע לידיה.



בנוסף, דורשת המועצה לחייב את חברת החשמל לשלם לה 590 אלף שקל בתוספת מע"מ והפרשי הצמדה וריבית ממועד הגשת התביעה ועד לתשלום. במקביל, דורשת המועצה לחייב את חברת החשמל להמשיך ולשלם לה דמי שימוש שנתיים של 1,900 שקל עבור כל תחנה, עד לסילוקה של כל תחנה מהשטח.



מחברת החשמל נמסר בתגובה: "במסגרת הקמת היישוב שוהם והצורך באספקת חשמל, נדרשה הקמתן של תחנות טרנספורמציה, הן בתוך בניינים והן בשטחים ציבוריים פתוחים. בהתאם לכללים החלים על חברת החשמל, החברה רוכשת תחנות אלה במחיר שנקבע על ידי משרד התשתיות עבור הבנייה ועבור הזכות לשימוש במקרקעין שעליהן בנויות התחנות. בסמוך למועד מסירת החזקה בתחנות, היה על המועצה לפנות לחברת החשמל ולחתום על הסכם סטנדרטי בגין זכויות השימוש במקרקעין. לדאבוננו עד כה מסרבת המועצה לחתום על חוזה זה. חברת החשמל מוכנה לחתום על החוזים מיידית ולשלם כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully