וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע של קשת

אופיר בר-זהר

28.3.2011 / 6:57

"האח הגדול" ונספחיו הבטיחו לזכיינית ערוץ 2 שש נציגויות בעשר התוכניות הנצפות



>> השבוע האחרון של "האח הגדול" הבטיח לזכיינית ערוץ 2 קשת שליטה מוחלטת בטבלת התוכניות הנצפות, עם שש תוכניות שהתברגו לתוך העשירייה הפותחת. חברת החדשות של ערוץ 2 הכניסה לעשירייה שלוש נציגות, מה שהשאיר למתחרים מרשת מקום פנוי אחד בלבד, שחותם את הרשימה.

שני המשדרים הנצפים ביותר בשבוע החולף היו שני פרקי "האח הגדול". משדר הגמר התמקם ראשון עם שיעור צפייה גבוה של 36.6%, שהלם את הנתונים הגבוהים שאיפיינו את כל העונה. לעומת הגמר, פרק התוכנית ששודר ביום רביעי זכה לשיעור צפייה נמוך משמעותית מהממוצע העונתי - 28.2% בלבד. התוכנית "שלום הזוכה הגדול", ששודרה לאחר משדר תוכנית גמר העונה, הניבה שיעור צפייה של 27.8% ודורגה שלישית.



נציגות נוספות של קשת בעשירייה הן "ארץ נהדרת", שזכתה לשיעור צפייה של 27.2% ונדחקה למקום רביעי, פרק ההשקה של הסדרה "תמיד נישאר אבא ואמא" שדורג שישי עם שיעור צפייה של 22.9% ו"טלוויזיה במיטבה" שדורגה תשיעית עם שיעור צפייה של 18.4%.



שבוע חזק עבר גם על חדשות 2: משדר "חדשות השבת" הרוויח מהעובדה שאחריו שובץ גמר "האח הגדול" וזכה לשיעור צפייה גבוה של 25.3%, "אולפן שישי" עם יאיר לפיד זכה לשיעור צפייה של 18.6% ומשדרי החדשות במהלך השבוע זכו לשיעור צפייה ממוצע של 22.2%. משדרי חדשות 10 זכו לשיעור צפייה ממוצע של 11% ודורגו במקום ה-26 ו"מבט" של ערוץ 1 דורג במקום ה-66 עם שיעור צפייה של 5.9%.



התוכנית המובילה של רשת בשבוע החולף היתה "360" - התוכנית היחידה של הזכיינית שנכנסה לעשירייה. תחקיר התוכנית על ענת אלימלך הניב שיעור צפייה של 17.5% ומקום עשירי. ערוץ 10 לא נכנס לעשירייה - התוכניות המובילות שלו היו שני פרקי "הישרדות", במקומות ה-15 וה-16, עם שיעורי צפייה של 13.7% ו-13.6% בהתאמה. כל הנתונים בידיעה נמסרו על ידי ועדת המדרוג והם מתייחסים לצפייה בכלל האוכלוסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully