וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד של סלקום לשירות ווליום: 100 אלף משתמשים בשנה

מאת אמיתי זיו

28.3.2011 / 6:57

שירות המוסיקה, שהושק אתמול ומתחרה ב-Musix של פלאפון, יוצע ללקוחות כל חברות הסלולר. ההשקה תלווה בקמפיין הופעות אינטראקטיבי בעלות של 4 מיליון שקל



>> זירת המוסיקה מצטופפת: סלקום השיקה אתמול את ווליום, שירות חדש להאזנה למוסיקה בסטרימינג (ללא הורדה).



במסגרת השירות יוכלו לקוחות כל חברות הסלולר להאזין לקטלוג של כ-500 אלף שירים ללא הגבלה, מהסלולר ומהמחשב, בתשלום חודשי קבוע של 20 שקל. השירות החדש מתחרה בשירות musix הוותיק יותר של פלאפון - שנפתח לפני כשבוע ללקוחות כל חברות הסלולר - ומשרת כיום כ-150 אלף לקוחות. ספקית הסלולר השלישית, פרטנר, לא מציעה כיום שירות מוסיקה מתחרה.

ווליום הושק בתום עבודה של כשנתיים. ללקוחות החברה השירות יהיה זמין בחיוב דרך החשבונית החודשית. לקוחות שאר החברות יוכלו לרכוש מנוי דרך שירות התשלומים של סלקום, qpay. בסלקום הציבו יעד של 100 אלף מנויים בתוך שנה, המשקף מחזור של 24 מיליון שקל.



השירות החדש של סלקום כולל אפשרות שיתוף של מוסיקה עם חברים בפייסבוק, צפייה במלות השירים ובלוח הופעות של מבצעי השירים וכן תכונה שמאפשרת לחפש שירים המנוגנים במקביל ברדיו. בהתאם לחידושים הטכנולוגיים של סלקום, מתכוונת פלאפון לשדרג את השירות שלה ובאתר החברה הודיעו כי בקרוב צפויה ההשקה של 2 musix.



סלקום תלווה את השקת ווליום במהלך שיווקי בעלות של 4 מיליון שקל: החל ב-10 באפריל תקיים החברה שבוע הופעות אינטרנטיות, שבמסגרתן הגולשים יוכלו לצפות בהופעות - וגם האמנים יוכלו לראות את הצופים, באמצעות עשרות מסכים שיוצבו באולפן ההופעות. עם האמנים שיופיעו כחלק מהקמפיין נמנים שלומי שבן, הדג נחש, ברי סחרוף, שלומי פרץ, אפרת גוש, היהודים ומוניקה סקס. הלקוחות שיצפו בהופעות יקבלו הטבה של חודש שימוש חינם בשירות החדש.



לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "השוק צמא לאתר מוסיקה בעל ממשק משתמש נוח ופשוט שיאפשר שמיעת תוכן חוקית ללא הגבלה. אנו משיקים מוצר חדשני וייחודי, ששומר על האיזון בין צורכי הלקוחות לצורכי האמנים, בעל ממשק משתמש נוח, קישוריות לפייסבוק ומגוון שירים רחב המאפשר לשמוע מוסיקה בכל מקום ובכל זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully