וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדו"חות השתפרו - ויוניטרוניקס סיימה את ההנפקה בביקושי יתר

מאת ערן אזרן

28.3.2011 / 6:57

החברה זכתה לביקושי יתר של כ-110 מיליון שקל - פי שניים מהיקף הגיוס המתוכנן - וגייסה 56 מיליון שקל



>> חברת המיכון לתעשייה יוניטרוניקס מצטרפת לגל גיוסי החוב השוטף את שוק ההון. החברה הציעה סדרה חדשה של איגרות (סדרה 3) וזכתה לביקושי יתר של כ-110 מיליון שקל - פי שניים מהיקף הגיוס המתוכנן. בעקבות הביקוש הגדילה החברה את היקף הגיוס, כך שבסופו של דבר גייסה 56 מיליון שקל.



תוצאות החברה ב-2010 מסייעות להבין מדוע היא סיימה את ההנפקה בביקושי יתר. החברה סיימה את השנה ברווח של 11 מיליון שקל, ומחזור הכספים הוכפל מ-2009 ל-153 מיליון שקל.

"הגידול במחזור משקף גידול אמיתי במכירות מוצרי החברה ובתחום המערכות. הצמיחה במשק מסייעת, ורואים את זה בתוצאות", אמר סמנכ"ל הכספים, איציק איצקוביץ. "תמורת ההנפקה מיועדת לטובת הפעילות השוטפת של החברה כפי שיוחלט על ידי ההנהלה", הוסיף. ביקושי היתר במכרז אף הביאו את החברה להוריד את תשואת האיגרת מ-6% כפי שנקבע במקור ל-5.65% בסוף המכרז. האיגרות, שצמודות למדד, הן במח"מ של 3.5-3.7 שנים. החתמים שהובילו את ההנפקה היו פועלים אי.בי.אי ורוסאריו קפיטל.



שני תחומי הפעילות העיקריים של יוניטרוניקס הם בקרים ופרויקטים של מחסנים לוגיסטיים וחניונים אוטומטיים. היקף הפעילות בתחום הבקרים בישראל הוא 7% בלבד, בעוד שהשווקים העיקריים הם אירופה (51%) וצפון אמריקה (28%). התחום השני כולל הקמת חניונים אוטומטיים או מחסנים אוטומטיים. לפני כחודש זכתה החברה במכרז להקמת מחסן אוטומטי בשווי 30 מיליון שקל. הפרויקט צפוי להסתיים ב-2012.



יוניטרוניקס נשלטת ומנוהלת על ידי חיים שני (60.65%), ויתר המניות בידי הציבור. החברה כבר הנפיקה סדרת אג"ח בהיקף של 16 מיליון שקל, הנסחרת כעת בבורסה בתשואה לפדיון של 2.83% במח"מ קצר של 1.38 שנים. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 65.5 מיליון שקל. מניית החברה עלתה השנה ב-25%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully