וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות ממשיכה לצייד את ה"מרינס" - קיבלה הזמנה נוספת בהיקף של כ-10 מיליון דולר

ואדים סבידרסקי

28.3.2011 / 11:39

החברה תספק לנחתים מערכות ציון לייזר במהלך שנה הקרובה



ספקית הציוד הצבאי, , הודיעה הבוקר כי החברה הבת שלה באר"הב זכתה בחוזה בהיקף של 9.6 מיליון דולר לאספקת מערכות ציון לייזר משולבות עבור חיל הנחתים האמריקאי - "המארינס".



ההזמנה, שהתקבלה ממפקדת חיל הנחתים בבסיס קוונטיקו שבמדינת ווירג'יניה, תתפרס על פני שנה אחת ותכלול מערכות, חלפים ושירותי הדרכה. החוזה כולל גם אופציה לתחזוקת המערכות, שבמידה ותופעל תגדיל את היקף ההזמנה במיליון דולר נוספים.



מערכת ציון הלייזר מופעלת באמצעות סוללות ומאפשרת לכוחות הרגליים לסמן ולציין מטרות עבור מערכות נשק מונחות-לייזר. מערכת זו מיועדת ליישומים קרקעיים ומאפשרת למערכות חימוש מוטסות להתביית על כתם הציון ולפגוע במדויק במטרות. המערכת משלבת את היכולות של סמן הלייזר המיניאטורי rattler מתוצרת אלביט מערכות, המיוצר בהיקף מלא וכבר הותקן בפלטפורמות אוויריות וקרקעיות בפרויקטים נוספים.



רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב: "אנו מספקים למרינס מערכות מבצעיות שהן תוצאה של השקעה בפיתוח טכנולוגיות לייזר ממוזער ושל הבנה עמוקה של הדרישות המבצעיות ובכך צופים לזכות שוב באמון של חיל הנחתים האמריקאי. הזכייה מעידה על יכולתנו המוכחת להעניק לחיילים בחזית מערכות מדויקות ומצילות חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully