וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מדיקל החלה בייצור מוצריה בסין לקראת השקת מותג Spring בארה"ב

ואדים סבידרסקי

28.3.2011 / 11:52

החברה: עם ההשלמה של קו הייצור כמותי הראשון במפעל UPG בסוזאו נוכל להעביר גם מוצרים נוספים לייצור



חברת הביומד הדואלית, , יצרנית משאבות האינסולין הודיעה הבוקר כי קבלן המשנה שלה, המפעל הסיני upg, חברת בת של united plastics, החל בייצור מסחרי של סטי האינפוזיה האוניברסליים של החברה, במחוז סוזאו שבסין. כל זאת בהתאם להסכם הייצור אשר נחתם ביולי 2010 במטרה להעביר ולהרחיב את קו הייצור מישראל לסין, להוזיל את עלויות ייצור ולהגדיל את תפוקתו, ובהתאם לכוונת החברה להשיק את המשאבה החד פעמית שפיתחה בחציון הראשון של שנת 2010.



ה-upg משמשת כקבלן משנה המייצר לתעשיות שונות, כגון התחום הרפואי, הקמעוני, תעשיית הרכב והאלקטרוניקה. במסגרת ההסכם לייצור ואספקה, שנחתם בחודש אוגוסט 2010, upg מספקת לדי מדיקל כספק לא בלעדי את הרכיבים המתכלים שבמשאבת האינסולין החד פעמית spring adi ואת המשאבה hybrid spring של החברה במחירים שנקבעו מראש. די מדיקל מחוייבת לרכוש כמות מינימלית מהם.



בנוסף, לחברה יש הסכם הפצה קיים של משאבות אינסולין בסין, מחודש אפריל 2010, בשיתוף פעולה עם חברה ממשלתית מקומית. ההפצה תתבצע על ידי החברה הבת, נילימדיקס, אשר חתמה על הסכם הפצה והסכם אסטרטגי ל-3 שנים, להחדרה ושיווק של משאבות אינסולין עם חברת סינופארם (china national pharmaceutical foreign trad) - משווקת תרופות ומוצרים רפואיים בסין.



"השלמנו את הבדיקות וההשקה של פס הייצור למוצר הראשון בהסכם עם די מדיקל תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים" אמר טום אופילובסקי, נשיא upg סין.



אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל ציין: "ההישג של השקת פס הייצור המסחרי עבור מוצר חשוב של החברה, יאפשר לנו להציג ולקדם את מותג "spring" במגוון שווקי מטרה, לרבות ארה"ב, קנדה, אירופה, מקסיקו ומדינות ה-bric ובאותו הזמן להבטיח כי נוכל לעמוד בביקושים הצפויים".



חזקיה צורי, סמנכ"ל התפעול של די מדיקל, אמר "עם ההשלמה של קו הייצור הראשון, בייצור כמותי, במפעל upg בסוזאו, יכולה כעת החברה להתחיל להעביר מוצרים נוספים לייצור בסין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully