וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיון מלכותי: איזי ג'ט מחפשת את הנסיך הישראלי

חתונתו של הנסיך וויליאם מרגשת אתכם? חברת איזי ג'ט הכריזה על תחרות מיוחדת במסגרתה ייבחרו 10 זוגות הדומים לזוג המלכותי, שיזכו לנסוע ולהשתתף בחגיגה הבריטית הגדולה

החתונה המלכותית בבריטניה מסעירה בתקופה האחרונה את עולם התקשורת, הנהנה לסקר כל צעד בדרכם של הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון בדרך לכומר, אך כעת נדמה שגם העולם העסקי מתחיל להביע עניין בנושא, לפחות בכל הנוגע לפרסום ומבצעים עבור הצרכנים.

חברת איזי ג'ט, המפעילה טיסות מוזלות ברחבי אירופה הכריזה הבוקר (שני) על תחרות פתוחה לתושבי כל מדינות העולם, במסגרתה יוכל כל מי שמאמין שהוא דומה לנסיך הממלכה הבריטית וכל מי שחושבת שהיא דומה לארוסתו קייט מידלטון להציג את מועמדותם בתחרות "תואמי הנסיך וארוסתו".

במסגרת התחרות, ייבחרו בידי צוות מיוחד מטעם איזי ג'ט עשרה גברים הדומים לנסיך הבריטי וכן עשר נשים הדומות לארוסתו, ואלו יזכו לטוס ללונדון ולהשתתף בחתונה המלכותית. מתוך עשר הזוגות, ייבחר זוג אחד, שיזכה בטיסות חינם לכל יעד של החברה למשך שנה שלמה.

פול מור, מנהל התקשורת של איזי ג'ט אמר: "החתונה המלכותית היא ללא ספק אירוע חוצה גבולות ומרכז עניין רב מכל רחבי העולם. איזי ג'ט, מצפה להטיס לחתונה המלכותית יותר אנשים מכל חברת תעופה אחרת. התחרות עליה הכרזנו היא דרך משעשעת לכל אחד ואחת שזוהו בטעות כנסיך וויליאם או ארוסתו קייט לקחת חלק בחגיגות החתונה המלכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully