וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו-טיוב תשלם לכוכבי הוליווד כדי שיעלו תכנים מקוריים לאתר

סוכנויות הידיעות

28.3.2011 / 13:51

יו-טיוב פנתה לסוכנויות שחקנים כדי להפוך את האתר למקצועי ולהגדיל הכנסותיו מפרסום, לפי "פייננשל טיימס"



גוגל מעמיקה את קשריה עם הוליווד ומנסה לגייס את הכוכבים הגדולים ביותר על מנת שיעלו ליו-טיוב סרטונים מקוריים שיגבירו את העניין באתר ויגדילו את הכנסותיו מפרסום, דיווח "פייננשל טיימס".



על פי הדיווח, נציגים מטעם ענקית האינטרנט ערכו סבב בסוכנויות השחקנים הגדולות בהוליווד, במטרה לשכנע כוכבים לתרום לרשת ערוצים שתוקם ביו-טיוב, לפי תחומי עניין כמו אופנה, אוכל ומשחקי וידאו. החברה מציעה לכוכבים תשלומים מראש במזומן כדי שישאילו את שמם לערוצים ויפקחו על התכנים, אמרו מקורבים לגוגל לעיתון. עדיין לא ידוע כמה כוכבים או חברות הפקה הצטרפו למיזם.




גוגל סירבה להגיב לדיווח ב"טיימס", אך מקורבים לעניין אמרו לעיתון כי יו-טיוב, אתר שיתוף הוידאו המקוון הגדול בעולם המבוסס על תכנים שמעלים הגולשים, אינו מעוניין להתרחק משורשיו. עם זאת, בפגישות שערכה גוגל עם סוכנויות כמו ויליאם מוריס אנדבור, יונייטד טאלנט אייג'נסי ואחרות, אמרו נציגי החברה כי הם מעוניינים להעלות יותר תכנים מקצועיים ומקוריים לאתר.



יו-טיוב, שבו נרשמות למעלה מ-2 מיליארד צפיות ביום, הניב הכנסות של 825 מיליון דולר לגוגל ב-2010, והוא צפוי לרשום הכנסות של 1.3 מיליארד דולר ב-2011, לפי האנליסט מארק מהאני מסיטי. המטרה של גוגל כעת היא להגדיל את ההכנסות מפרסום ביו-טיוב. "למרות הגידול במספר הצפיות, יו-טיוב עדיין מתקשה להניב מכך רווחים משמעותיים", אמר אחד המקורבים ל"פייננשל טיימס". "הם מנסים להפוך את התכנים למקצועיים כדי לתפוס את תשומת לבן של חברות הפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully