וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק בסך 500 שקל בחודש לסטודנטים בעיר העתיקה בבאר שבע

שלומית צור

28.3.2011 / 13:46

הקריטריונים יכללו מצב סוציו-אקונומי של הסטודנט ומשפחתו, הצטיינות אקדמית, מעורבות חברתית ושנת הלימודים



ועדת השרים לענייני הנגב והגליל בראשות המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, אישרה היום מענק של 500 שקל לחודש עבור סיוע בשכר דירה לסטודנטים שיעברו להתגורר במתחם העיר העתיקה בבאר שבע. הסיוע יוענק במשך שנה בעלות כוללת של 4.8 מיליון שקל וימומן על ידי המשרד לפיתוח הנגב והגליל ומשרד האוצר.







ההחלטה התקבלה בהמשך להחלטת הממשלה מחודש אוגוסט 2009 להמשיך את פיתוח העיר העתיקה בבאר שבע במסגרת מדיניות הממשלה לפתח את איזור הנגב ולשפר את איכות החיים בו.



הקריטריונים לקבלת מענק שכר הדירה ייקבעו על ידי צוות המשותף למשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הנגב ועיריית באר שבע. קריטריונים אלה יכללו מצב סוציו-אקונומי של הסטודנט ומשפחתו, הצטיינות אקדמית, מעורבות חברתית ושנת הלימודים.



בשנים האחרונות היקצתה הממשלה 18 מיליון שקל לפיתוח העיר העתיקה בבאר שבע במטרה להפוך אותה למוקד משיכה תיירותי, מרכז תרבות בילוי ופנאי עבור כל תושבי הנגב.



"באוניברסיטה ובמכללות בנגב לומדים כיום כ- 30 אלף סטודנטים", אמר המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום. "הצעירים מזרימים דם חדש לעיר ולישובים בהם הם מתגוררים. מטרת ההחלטה על תמיכה וסיוע בשכר דירה ימשוך צעירים אלו להתגורר בעיר העתיקה כחלק מפיתוחה וחיזוקה. ראינו את השינוי האדיר שמחוללים צעירים בערים נוספות בארץ והחלטה זו תביא לשינוי ורענון גם עבור העיר העתיקה בבאר שבע.



"סטודנטים וצעירים הינם נדבך חשוב ומשמעותי בדרך אל הגשמת החזון שהצבתי של הבאת 300 אלף מתיישבים נוספים לנגב בעשור הקרוב. לכן, פועלים גם להשארת אותם הצעירים בעיר עם תום לימודיהם ומובילים פרויקטים ומיזמים אשר יביאו את הסטודנטים לבנות בנגב את עתידם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully