וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזר הטכנולוגיה גרר את וול סטריט לסגירה שלילית

נמרוד הלפרן

28.3.2011 / 22:43

שוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב ברצף הירידות הארוך מאז 2002. אי-ביי ירדה ב-4.5% עקב רכישת GSI. די מדיקל זינקה ב-11%

בורסות וול סטריט נסגרו הערב (שני) בירידות בראשונה זה ארבעה ימי מסחר, לאחר שרשמו עליות לאורך מרבית יום המסחר עקב גידול חד מהצפוי בצריכה הפרטית בארה"ב. מניות הטכנולוגיה הובילו את הירידות.

מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.2% לרמה של 12,199 נקודות; מדד S&P 500 איבד 0.3% לרמה של 1,310 נקודות; מדד נאסד"ק נסוג ב-0.5% לרמה של 2,730 נקודות. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות, אשר רשם בשבוע שעבר את העלייה השבועית החדה ביותר מאז ראשית חודש פברואר, נסגר בירידות. התשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים עלתה ב-0.02% לרמה של 3.46% והשלימה בכך עלייה יומית שמינית ברציפות - רצף העליות הארוך ביותר מאז שנת 2002.

הצריכה הפרטית בארה"ב גדלה בפברואר ב-0.7% - העלייה החדה ביותר מאז אוקטובר - לאחר גידול של 0.3% בינואר, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. כלכלנים צפו גידול של 0.5% לאחר עלייה של 0.2% שעליה דווח במקור בינואר. ההכנסה האישית עלתה בחודש שעבר ב-0.3% - מעט פחות מתחזיות הכלכלנים לגידול של 0.4%.

עוד בחזית המקרו כלכלית בארה"ב: מספר החוזים למכירת בתים קיימים גדל בפברואר ב-2.1% לעומת החודש הקודם, לאחר ירידה של 2.8% בינואר, מסר היום איגוד סוכני הנדל"ן בארה"ב (NAR). כלכלנים צפו ירידה של 1%. לעומת חודש פברואר 2010 נפל מספר החוזים למכירת בתים קיימים ב-9.3%.

אי-ביי, מפעילת אתר המכירות הפומביות המקוון הגדול בעולם, הודיעה על רכישת חברת המסחר המקוון GSI קומרס תמורת 2.4 מיליארד דולר - המחיר המשקף פרמיה של 51% ממחיר הסגירה של מניית GSI ביום שישי.

בקרב המניות הישראליות בוול סטריט: ספקית הציוד הצבאי אלביט מערכות הודיעה היום כי החברה הבת שלה בארה"ב זכתה בחוזה בהיקף של 9.6 מיליון דולר לאספקת מערכות ציוד לייזר משולבות עבור חיל הנחתים האמריקאי. ההזמנה תתפרס על פני שנה אחת ותכלול מערכות, חלפים ושירותי הדרכה. החוזה כולל גם אופציה לתחזוקת המערכות, שבמידה ותופעל תגדיל את היקף ההזמנה במיליון דולר נוספים.

חברת הביומד די מדיקל הודיעה היום כי קבלן המשנה שלה, המפעל הסיני UPG, חברת בת של United Plastics, החל בייצור מסחרי של סטי האינפוזיה האוניברסליים של החברה, במחוז סוזאו שבסין. הדבר נעשה בהתאם להסכם הייצור, שנחתם ביולי 2010, במטרה להעביר ולהרחיב את קו הייצור מישראל לסין. כן צפוי ההסכם להוזיל את עלויות הייצור ולהגדיל את תפוקתו, ובהתאם לכוונת החברה להשיק את המשאבה החד פעמית שפיתחה בחציון הראשון של שנת 2010.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully