וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוסי הענק באינטרנט נמשכים: הסטארט אפ הישראלי אדאפ גייס 20 מיליון דולר

גיא גרימלנד

29.3.2011 / 8:33

הגיוס הובל על ידי בסמר; הצטרפו אליו ג'מיני, רד פוינט וספארק קפיטל



חברת הסטארט אפ הישראלית אדאפ (adap.tv) ממשיכה לגייס: הבלוג הטכנולוגי טק קרנץ דיווח הלילה כי החברה של אמיר אשכנזי, הממומנת מתחילת דרכה על ידי קרן ג'מיני הישראלית, השלימה סבב גיוס גדול בהיקף של 20 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי בסמר. הצטרפו אליו ג'מיני, רד פוינט וספארק קפיטל. יחד עם הגיוס הנוכחי, החברה גייסה עד היום 43 מיליון דולר. חלק מהכסף גוייס באוקטובר שנה שעברה (לפי דיווח לרשות לניירות ערך).



אדאפ מפתחת פלטפורמה המאפשרת לגופי תוכן לבצע מונטיזציה מפרסום המשולב בסרטוני וידאו. הטכנולוגיה של החברה יודעת לזהות ולאפיין את קטעי הווידיאו (לפי טקסטים או סאונד וסוג התוכן), כך שהיא מחברת לה פרסומת מתאימה שצפה לצד קטע וידיאו בעיתוי המתאים. מפרסמים יכולים באמצעות הפלטפורמה של אדאפ לרכוש ולנהל את קמפיינים פרסומיים בווידאו מממשק אחד ולהריץ את את הקמפיינים באתרים, רשתות פרסום שונות ובזירה עצמה שאדאפ מנהלת.



הפלטפורמה של אדאפ משרתת כיום 4,200 אתרים שמוכרים מאות קמפיינים פרסומיים מדי יום. החברה הגיעה לאחרונה לאבן דרך של 60 מיליון צפיות של משתמשים יחודיים ו-1.8 מיליארד צפיות יחודיות מדי חודש.



האתר rapidtvnews דיווח לאחרונה על היקפי הצפייה בווידאו בארה"ב: המשתמשים האמריקאיים מבלים כיום יותר זמן בצפייה בקטעי וידאו. כיום פרסומות וידאו נחשפות ל-42% מאוכלוסיית ארה"ב – ממוצע של 30 צפיות בחודש. בנוסף מודעות פרסום בוידאו אחראיות כיום ל-12.4% מהצפייה בכל קטעי וידאו.



באדאפ אומרים כי סבב גיוס הון החדש יסייע לחברה במאמצי הגדילה שלה בשוק הבינלאומי, ירחיב את פיתוח המוצרים ויחזק את האחיזה שלה בארה"ב.



מייסד החברה הוא אמיר אשכנזי שהקים עם נחום שרפמן (ז"ל) את אתר השוואת המחירים שופינג.קום, שנמכר ב-2005 לאי-ביי תמורת 620 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully