וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיר חכמה": אלווריון פורסת רשת אלחוטית דור רביעי ביוסטון

ערן אזרן

29.3.2011 / 17:49

הרשת תסייע לעירייה להציע פתרונות ביטחון, אופטימיזציה של מערכת התחבורה וגישה רציפה למקורות מידע



ספקית פתרונות ה-wimax הישראלית, , תפרוס רשת אלחוטית 4 ג'יגה ביוסטון ארה"ב, כך דווח היום לבורסה. פריסת הרשת תיעשה במסגרת יצירת "עיר חכמה", שתסייע לשלטון המקומי להציע פתרונות בתחום ביטחון הציבור, אופטימיזציה של מערכת התחבורה וגישה רציפה למקורות מידע. "הרשת תאפשר לספק שירותי אינטרנט ליותר מ-300 אלף תושבים, לשפר בטיחות בכבישים על ידי שליטה מרחוק על כ- 2,500 מעברי חצייה ולפקח מרחוק על כ-500 אלף חשבונות מים", נמסר בהודעת החברה. כרגע לא ידוע מהו היקפו הכספי של הפרויקט.



הפרויקט הנוכחי מצטרף לעסקת ענק דומה עם חברת תקשורת קנדית (barrett xplore) בהיקף של מעל ל-75 מיליון דולר עליה דיווחה החברה באוקטובר. במסגרת העסקה, שתתפרס על פני מספר שנים, אלווריון תפרוס רשת אלחוטית בקנדה ותספק לחברה הקנדית פתרונות הכוללים מערכות למינויים יחד עם שירות שיתמוך בפריסה הכלל ארצית. החברה תאפשר לברט אקספלור להוסיף שירותים חדשים לאזורים כפריים ובנוסף להציע שירותים נוספים ללקוחותיה הקיימים.



"אנו מסייעים לרשויות ערים להציע לתושביהם שירותים בסיסיים ומתקדמים כגון קישוריות נקודתית, בטיחות אישית ושירותים מוניציפאליים אונליין", אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון עם הוצאת הדיווח. "במשך השנים אנו ממלאים אחר דרישות הלקוחות הממשלתיים והמוניציפאליים כאשר הפתרונות שלנו הינם מובילי שוק בתחום זה", הוסיף.



הפרויקט הנוכחי מגיע לאחר שרשרת קשיים מהם סבלה אלווריון. בשנה האחרונה מונה גורב לתפקיד המנכ"ל במקום צביקה פרידמן. בתקופת כהונתו של פרידמן כמנכ"ל שרפה החברה מזומנים בקצב גבוה והסבה הפסדי הון לבעלי מניותיה. עם כניסתו של מנכ"ל החברה החדש בוצעו תהליכי רה-ארגון לשם התייעלות, והחברה שבה למסלול הרווחיות. צעדים אלה בוצעו במטרה לצמצם את הוצאות המימון הגבוהות וכדי לשפר בעתיד את שורת הרווח ממנה סובלת החברה כבר שנים.



במסגרת הליכי ההתייעלות אוחדו שתי החטיבות של החברה לחטיבה אחת, וכן בוצעו פיטורים שהתווספו לסבבי פיטורים נוספים של החברה מהשנים האחרונות. החודש שעבר החברה פיטרה כ-150 עובדים; ב-2010 החברה פיטרה כ-170 עובדים; ובשנתיים שלפני כן היא סיימה את העסקתם של כ-200 עובדים. בחודש דצמבר האחרון המניה נגרעה ממדד ת"א 100, וכעת היא נסחרת .לפי שווי של 373 מיליון שקל. לדבר הידיעה, מניית החברה הגיבה בעלייה של 1%, שמקזזת ירידה של 25% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully