וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות

יעל פטר

29.3.2011 / 22:23

דאו ג'ונס עלה ב-0.7% ונחתם ברמה של 12,279 נקודות. S&P 500 הוסיף 0.7%; BP ירדה ב-3% על רקע האפשרות לתביעה; אמזון עלתה ב-3.1%

יום המסחר השני בשבוע בבורסות וול סטריט נחתם הערב (שלישי) בעליות שערים, על רקע פרסומי מדד אמון הצרכנים ומדד מחירי הבתים בארה"ב. דאו ג'ונס עלה ב-0.7% ונחתם ברמה של 12,279 נקודות. נאסד"ק הוסיף כ-1% ונחתם ברמה של 2,757 נקודות, ומדד S&P500 התחזק ב-0.7% לרמה של 1,319 נקודות.

בגזרת המקרו, חברת המחקר קונפרנס בורד דיווחה היום כי מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב ירד במרץ בקצב חד מהצפוי לשפל של שלושה חודשים, לאחר שמחירי הדלק עלו לרמתם הגבוהה ביותר מזה שנתיים. מדד ביטחון הצרכנים של קונפרנס בורד ירד לרמה של 63.4 נקודות במרץ, לעומת 72 בפברואר, מתחת לתחזיות הכלכלנים.

בגזרת המקרו העולמית, מחירי הבתים ב-20 ערים מרכזיות בארה"ב ירדו ב-3.1% בינואר, לעומת ינואר 2010, וירדו ב-1% לעומת דצמבר 2010. ירידות נרשמו ב-19 מבין 20 הערים אחריהם עוקב מדד S&P/קייס-שילר בינואר. השוק היחיד בו נרשמו עליות מחירים לעומת דצמבר הוא בבירת ארה"ב, וושינגטון, ובמונחים שנתיים הצטרפה אליה גם סן דייגו בקליפורניה. הייתה זו הירידה ה-7 ברציפות של המדד.

שוק האג"ח המוניציפליות (אג"ח המונפקות על ידי רשויות מקומיות ועיריות) בארה"ב נכנס לקפאון בשל חשש כי הרשויות המקומיות יסבלו מחדלות פרעון ופשיטת רגל. ברבעון הראשון של 2011, לפי הערכות, יגויס הסכום הקטן ביותר בהנפקות אג"ח אלו זה עשור – 44 מיליארד דולר. זהו קצב שנתי הנמוך בחצי משל 2010.

בנק גולדמן סאקס אוסר על עובדיו בטוקיו לעזוב את העיר

ענקית המכירות המקוונות אמזון השיקה שירות אשר יאפשר לגולשים לאחסן מוסיקה דיגיטלית ברשת ולהגיע אל הקבצים מתוך דפדפני האינטרנט בכל מחשב ומטלפונים סלולריים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד. השירות, אשר זמין למשתמשי אמזון החל מהיום, יציע גיבוי מבוסס אינטרנט אשר נקרא Cloud Drive (כונן ענן), ובו יוכלו הגולשים לאחסן מסמכים, תמונות וקבצי וידאו ומוסיקה.

התובעים הפדרליים בארה"ב שוקלים באם להגיש אישומי הריגה נגד מנהלים ב- BP - כולל המנכ"ל לשעבר טוני הייוורד - בשל החלטות שקיבלו לפני הפיצוץ בקידוח הנפט במפרץ מקסיקו, דיווחה היום בלומברג. הפיצוץ הרג 11 עובדים וגרם לדליפת הנפט הימית הגדולה ביותר בתולדות ארה"ב.

בנק גולדמן סאקס אוסר על עובדיו בטוקיו לעזוב את העיר למרות התגברות החששות מפני התפשטות הקרינה מהכור הגרעיני בפוקושימה, דיווח ערוץ CNBC. מנהלים בכירים של הבנק הגיעו בשבוע שעבר ליפן כדי לשוחח את העובדים במשרדי הבנק בטוקיו, בהם עובדים שאינם יפנים, והבהירו להם כי נאסר עליהם לעזוב את טוקיו או את יפן.

חברת סיווה הישראלית הנסחרת בנאסד"ק, תצטרף למדד הטלפונים החכמים של הנאסד"ק - כך הודיעה החברה היום. יחד עם סיווה תצטרף גם חברת מוטורולה (Motorola Mobility Holdings) למדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully