וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לדואר ישראל: חיים אלמוזנינו

אמיתי זיו

4.4.2011 / 16:15

חברת דואר ישראל בחרה בחיים אלמוזנינו כמנכ"לה החדש, שייכנס במקום מנכ"ל החברה הקודם - אבי הוכמן, אשר עזב את התפקיד לפני מספר חודשים

חברת דואר ישראל בחרה מנכ"ל חדש, חיים אלמוזנינו, שייכנס במקום מנכ"ל החברה הקודם - אבי הוכמן, אשר עזב את התפקיד לפני מספר חודשים. אלמוזנינו נבחר מתוך רשימה של 62 מנהלים שהתמודדו על התפקיד, במסגרת וועדת איתור למשרה שהקים יו"ר החברה: ששי שילה. המינוי הוא בכפוף לאישור שרי האוצר והתקשורת תוך התייעצות עם הוועדה לבחינת מינויים במגזר הציבורי (וועדת שפניץ).

חיים אלמוזנינו, רואה חשבון, 46, נשוי ואב לשניים תושב בני ציון, הינו בעל תואר מוסמך במנהל עסקים (בהצטיינות) מאוניברסיטת ת"א. כיהן בעבר במגוון תפקידים וביניהם משנה למנכ"ל close דלק ישראל נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני דלק ישראל ומנכ"ל דלק קמעונות, סמנכ"ל כספים בקב' IDI ובקבוצת הראל, כמו גם במגוון תפקידי ניהול בכירים נוספים.

מחברת דואר ישראל נמסר כי "אנו בטוחים כי ניסיונו הניהולי והפיננסי ביחד עם היכרותו המעמיקה עם עולם העסקים הישראלי יהוו פקטור משמעותי בהצלחתו בתפקיד".

יו"ר החברה, ששי שילה, הוסיף: "אני מברך את חיים אלמוזנינו על בחירתו לתפקיד וגאה בחברת דואר ישראל שהובילה תהליך ראוי, מקצועי וסדור לבחירת המועמד הראוי ביותר. בטוחני כי ניסיונו העשיר בניהול בכיר במגזר העסקי יסייע בידו לקדם את החברה לאתגרים הרבים שעוד נכונו לה"

לחברת דואר ישראל מחזור של כ- 2 מיליארד שקל בשנה, 7,000 עובדים ו- 700 סניפים ברחבי הארץ. החברה פועלת על גבול הרווחיות ומחפשת מנועי צמיחה חדשים מול השחיקה בהכנסות מדואר. בין היתר בוחנת החברה פעילות בעולם הסלולר, אם כמפיצה ואם כמפעילה עצמאית במודל MVNO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully