וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בתל אביב ננעל ביציבות שערים

ואדים סבידרסקי

4.4.2011 / 17:30

וים המסחר השני לשבוע בבורסת תל אביב ננעל ביציבות על רקע העלאת הריבית הצפוי הבגוש האירו. המדדים ת"א 25 ות"א 100 נסגרו ללא שינוי, מדד הנדל"ן השיל 1% מערכו

המסחר באחד העם שב ליציבות לקראת הסגירה בהתאם לתחילת שבוע המסחר בבורסות העולם על רקע העלאת הריבית הצפויה בגוש היורו בפעם הראשונה מזה 3 שנים. מדד תל אביב 25 נסגר ללא שינוי ברמה של 1,332 נקודות, ומדד תל אביב 100 נחתם ללא שינוי גם הוא וברמה של 1,215 נקודות. מדד מניות הבנקים ירד ב-0.1% ומדד מניות הנדל"ן השיל מערכו 1%. מחזורי מסחר הסתכמו בכ-1.55 מיליארד שקל, נמוך ממוצע השנתי המקובל.

ביום חמישי הקרוב צפוי הבנק המרכזי של אירופה להודיע על העלאת הריבית בבכ-0.25% לרמה של 1.25% - כך מעריך קונסנזוס הכלכלנים. אם התחזית תתגשם, יהיה זה סימן מהותי רשמי להתאוששות כלכלית באירופה לאחר המיתון הכבד.

סמוך לשעת הסגירה בתל אביב, הצביעו החוזים העתידיים על המדדים המובילים בארה"ב על פתיחה חיובית ועליות קלות עד 0.3% בתחילת המסחר.

בזירת המקרו המקומית, התפרסם היום מדד אמון הצרכנים של בנק הפועלים ו-TNS טלסקר אשר הצביע על עלייה בחודש מארס ב-1.8% לרמה של 131.6 נקודות. המדד למצב השוטף רשם עלייה של 2.9 נקודות ומדד הציפיות רשם עלייה של 1.9 נקודות. העלייה במדד הושפעה משיפור בתפיסת המצב הכלכלי היום ובתפיסת מצב התעסוקה בעתיד.

מניות בולטות

מניותיהן של השותפות בשדה הגז לוויתן המשיכו לרכז עניין רב ומחזורי מסחר גבוהים לאחר שאמש רשמו ירידות חדות בעקבות ההודעה על הפסקת הקידוח למטרת חיפוש נפט בשדה. close רציו יהש-ש נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני רציו צנחה אמש בכ-8.6% במחזור של 155 מיליון שקל. גם close דלק אנרגיה נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני דלק אנרגיה , close דלק קידוחים יהש נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני דלק קידוחים ו close אבנר יהש נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני אבנר רשמו ירידות של 3%-5% במחזורים גבוהים.

close טאואר נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני טאואר-ג'אז , יצרנית השבבים ממגדל העמק חתמה על מסמך הבנות לא מחייב לרכישת מתקן ייצור של חברת מייקרון טכנולוגיות הממוקם בעיר נישיוואקי ביפן, במטרה להגדיל היקף הייצור ולהרחיב את השוק אליו הוא פונה. הצדדים נמצאים כעת במשא ומתן לניסוח וחתימת הסכם מחייב. שווי העסקה המוצעת עומד על כ-140 מיליון דולר, מהם כ-40 מיליון דולר ישולמו במזומן וכ-30 מיליון דולר ישולמו באמצעות הנפקת 20 מיליון מניות רגילות של החברה למייקרון לפי 1.42 דולר למניה. עקב כך, תחזיק מייקרון מעל ל-5% מהון מניות החברה ותהפוך לבעלת עניין. כ-70 מיליון דולר הנותרים יועברו כהשלמת הפרשות ליעודה בגין תשלומי פנסיה של עובדי המפעל.

רדוויז'ן, יצרנית פתרונות טכנולוגיים בתחום העברת שיחות ועידה ברשתות תקשורת וידיאו, מעדכנת את תחזית ההכנסות ורווח ברבעון הראשון 2011 כלפי מטה ומסבירה זאת על ידי מירידה מהירה מהצפוי בהכנסות מסיסקו. קודם לכן, על רקע ההודעה, נפסק המסחר במניה באחד העם וכעת המניה יורדת ב-14% לאחר חידוש המסחר בה. החברה צופה כי הכנסותיה הרבעוניות יסתכמו בטווח של 20.5-21 מיליון דולר בהשוואה לתחזית עצמית קודמת להכנסות של 24 מיליון דולר. ההפסד הנקי המתואם על בסיס Non-GAAP צפוי להסתכם בטווח שבין 10 ל-14 סנט למניה - בהשוואה לצפי דום לרווח של 1 סנט למניה.

גזית גלוב משיבה בחיוב

קבוצת close גזית גלוב נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני גזית גלוב השיבה בחיוב להצעת ה- BMBY של אורי דורי ודוד כץ. החברה בחרה לרכוש את חלקם העומד על 50% בכ-82 מיליון שקל. הצעת הרכש (buy me by you ) משקפת שווי שוק כולל של 164 מיליון שקל. הרכישה צפויה להיות מושלמת תוך 45 ימים, בכפוף להסכם בין בעלי המניות ובכפוף לאישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים. אכד הינה בעלת השליטה המחזיקה ב-73.8% מהון המניות של קבוצת close דורי בניה נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני דורי בנייה .

"תוצאות ה close פועלים נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני פועלים מחזקות את התזה שלנו שהבנקים הגדולים יצליחו לצמצם את הפער מול בנק מזרחי", אומר היום טרנס קלינגמן, מנהל מחקר sell side במיטב בית השקעות. "צמצום הפער אינו נובע מנוסחת קסם אלא מצמיחה יותר מהירה בתיקי האשראי בבנקים הגדולים."

קבוצת דש איפקס השלימה היום את רכישת מלוא השליטה בחברת אינקדס תעודות סל, המנהלת כ-5.8 מיליארד שקל. היקף הנכסים הכולל המנוהל של דש איפקס עלה לאחר העסקאות לכ-66.6 מיליארד שקל. עידו נויברגר, אמר: "הקבוצה בוחנת את האפשרות למיזוג הפעילויות של אינדקס ותכלית מתוך מטרה ליהנות מיתרונות לגודל ולהיות הבחירה הראשונה בתעודות סל של יועצי ההשקעות והגופים המוסדיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully