וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IMH הקימה מחלקת מכירות לפרסום בינלאומי

10.2.2002 / 12:59

IMH היא הנציגה המסחרית של ערוצי MTV ו-VH1, ערוץ האופנה FTV וערוץ CNN בישראל


חברת IMH, הנציגה המסחרית של תאגיד התקשורת ויאקום (ערוצי MTV ו-VH1), ערוץ האופנה FTV וערוץ CNN בישראל, הקימה מחלקה מכירות לפרסום בינלאומי עבור מפרסמים המעוניינים לפרסם בערוצים הבינלאומיים אותם מייצגת החברה בישראל. צעד זה נעשה בעקבות התרחבות פעילותה של IMH וקבלת הפעילות המסחרית של CNN באזור אירופה.

בראש המחלקה תעמוד סוזאן פיינברג, לשעבר סגן נשיא מחלקת מכירות פרסום אינטראקטיווי ברשת MTV. פיינברג מגיעה לישראל ול-IMH לאחר 11 שנים ברשת MTV בהם מילאה שורה של תפקידים, בהם מנהלת פיתוח עסקי ומנהלת תקציבים ראשית.

לדברי דן רון, מנכ"ל IMH, הפרסום ב-CNN רלוונטי למפרסמים מקומיים מענפים כמו ענף התיירות, תקשורת סלולרית, תקשורת בין לאומית והיי-טק. "CNN הוא פלטפורמה רלוונטית גם עבור חברות טכנולוגיה רבות המעונינות בחשיפה למוצר שלהם בקרב שותפים עסקיים רלוונטיים בחו"ל", אמר רון. "למפרסמים בתחום התיירות, החל מגופים ממשלתיים כמו משרד התיירות ודרך חברות תעופה, זוהי גם דרך מצוינת להיחשף ללקוחות פוטנציאליים נוספים בכל העולם.

"באשר לישראלים הנמצאים בחו"ל, הנחשבים לצרכני חדשות, רובם המכריע נוהג לצפות בערוץ CNN על מנת להתעדכן באשר לנעשה בארץ ובעולם", הוסיף רון. "פרסומים ישראליים בחו"ל יוצרים רמת קשב גבוהה שמושכת את תשומת ליבם בצורה מיוחדת".

בשנת 2001 נרשמו יותר מ-3.5 מיליון יציאות של ישראלים לחו"ל ובשנת 2000 נרשם היקף דומה. CNN International משודר ביותר מ-1.3 מיליון חדרים בבתי מלון ברחבי אירופה ועוד בכ-300 אלף חדרים בבתי מלון באפריקה ובמזרח התיכון.

על פי נתוני סקר TIM האחרון שנערך בדצמבר 2001, אתר האינטרנט של CNN דורג במקום השלישי ברשימת האתרים המועדפים מבין אתרי החדשות. 27.7% מהגולשים באתר העידו כי הם מבקרים בו עד 5 פעמים בשבוע ו-12.3% העידו כי הם מבקרים באתר כל יום או כמעט כל יום.

חברת IMH החלה בשיווק חבילות פרסום בערוץ CNN לתשדירים באורך 30 שניות בהיקף של 50 או 100 אלף דולר למשך תקופה של שבועיים או חודש בהתאמה. באתר האינטרנט של CNN מציעה IMH חבילת פרסום למשך חודש ימים עם אפשרות לקישור לאתר אינטרנט ישראלי עבור סכום הנע בין 3,000 ל-5,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully