וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בוול סטריט בזכות מניות הפיננסים והטכנולוגיה

נמרוד הלפרן

6.4.2011 / 23:10

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה חיובית בפעם השלישית בארבעה ימי המסחר האחרונים. סיסקו עלתה ב-5%. ורינט עלתה ב-3%; התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב עלתה ל-3.54% - שיא של חודש

בורסות וול סטריט נסגרו הערב (רביעי) במגמה חיובית זו הפעם השלישית בארבעה ימי המסחר האחרונים. מניות הפיננסים הובילו את העליות בעקבות הודעות של מספר בנקים באירופה - בהם קומרצבנק הגרמני ואינטסה האיטלקי - על כוונתם לגייס הון. סיסקו הובילה את העליות במגזר הטכנולוגיה.

מדד S&P 500 הוסיף 0.2%; מדד נאסד"ק עלה ב-0.3%. ירידות נרשמו בשוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.06% לרמה של 3.54% - רמתה הגבוהה ביותר מאז ראשית חודש מרץ.

הבנק המרכזי של אירופה (ECB) צפוי להעלות מחר את הריבית משפל של 1% לרמה של 1.25% - העלאת ריבית ראשונה זה קרוב לשלוש שנים - ולהפוך בכך לבנק המרכזי הגדול הראשון בעולם שמעלה ריבית מאז שקיעת הכלכלה העולמית במיתון בשנת 2008, לפי הערכות כל 57 הכלכלנים שהשתתפו בסקר של ספקית המידע הפיננסי בלומברג.

מונסנטו האמריקאית, מתחרתה של מכתשים אגן, דיווחה היום על גידול חד מהצפוי של 15% ברווח הרבעוני הודות לצמיחה במכירות של זרעים מהונדסים גנטית, אולם סיפקה תחזית שנתית מאכזבת.

סיסקו , יצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם, עשויה למכור או לבצע ספין אוף של פעילותה בתחום מוצרי האלקטרוניקה לצרכנים, אשר כוללת מוצרים כמו מצלמות הוידיאו פליפ (Flip) וציוד WiFi ביתי, ולהתמקד בעסקי הליבה שלה בתחומי המתגים והנתבים ללקוחות עסקיים. "סיסקו צפויה לבצע מספר מהלכים ממוקדים בשבועות הקרובים", כתב מנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס, בתזכיר לעובדי החברה ביום שלישי.

בקרב המניות הישראליות בוול סטריט: קומברס המתמחה בתחום ניתוח הקלטות קול וידיאו לאפליקציות ביטחוניות והנסחרת בנאסד"ק, פירסמה אמש את דו"חותיה הכספיים המסכמים את שנת פעילותה העסקית 2010. תוצאות החברה השנתיות שופרו בשורת ההכנסות מנגד לצמצום ברווחיות, אך מכים את תחזיות האנליסטים אשר סיפקה סוכנות מידע פיננסי, בלומברג. בסיכום הרבעוני מציגה החברה צמיחה בכל הפרמטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully