וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שערים

יעל פטר

11.4.2011 / 23:27

על רקע פתיחת עונת הדו"חות, נסגר היום הראשון בשבוע בירידות שערים. מדד הדאו ג'ונס נחתם ללא שינוי ואילו מדד הנאסד"ק ירד ב-0.3%. שוק הסחורות צפוי להמשיך להשפיע על המסחר

יום המסחר הראשון בשבוע בבורסות וול סטריט נחתם בירידות על רקע פתיחת עונת הדו"חות. מדד הדאו ג'ונס נחתם ללא שינוי ברמה של 12,381 נקודות, מדד s&p 500 נחתם בירידה של 0.3% וברמה של 2,771 נקודות ומדד נאסד"ק ירד ב-0.3% לרמה של 1,324 נקודות.

השבוע הקרוב בוול סטריט יעמוד בסימן יריית הפתיחה לעונת הדו"חות הראשונה של 2011. לאחר שבשבוע שעבר ננעלה וול סטריט בירידות, יעקבו המשקיעים אחר הדו"חות הכספיים של חברות כמו אלקואה, גוגל וג'יי פי מורגן.

בנוסף צפוי שוק הסחורות להמשיך להשפיע על המסחר על רקע ההתפתחויות בלוב והדיונים על חבילת החילוץ לפורטוגל.
בורסת NYSE (ניו יורק סטוק אקסצ'יינג'), דחתה הצעת רכש בסכום של 11.3 מיליארד דולר מנאסד"ק. נאסד"ק, מפעילת הבורסה השנייה בגודלה בארה"ב, תנסה לשכנע את בעלי המניות ב-NYSE לקבל את הצעת הרכש, לאחר שנדחתה על ידי דירקטוריון NYSE.

חברת התקשורת לוול 3 קומיוניקיישנס הודיעה כי תרכוש את מתחרתה גלובל קרוסינג בעסקה ששווייה 3 מיליארד דולר. העסקה מעריכה את גלובל קרוסינג ב-23.04 דולר למניה - 56% מעל למחיר הסגירה של המניה ביום שישי.

קומטאץ' חתמה חוזים מול ספקיות תקשורת מובילות

יצרנית מערכות הנשק הישראלית הדואלית אלביט מערכות, דיווחה הבוקר כי החברה הבת (100%) AEL זכתה בפרויקט בסך 85 מיליון דולר להשבחת מטוסי חיל האוויר הברזילאי. במסגרת הפרויקט שיתמשך עד לשנת 2013, ישודרגו 11 מטוסים מדגם F-5 של חיל האוויר הברזילאי.

חברת הביומד הדואלית, פרולור ביוטק, המפתחת גרסות ארוכות טווח של תרופות קיימות, בהתבסס על טכנולוגיית CTP, דיווחה היום על תוצאות ביניים חיוביות מניסוי בשלב II בהורמון הגדילה ארוך טווח HGH-CTP.

ספקית פתרונות אבטחת האינטרנט הדואלית, קומטאץ', הודיעה היום כי חתמה במהלך הרבעון הראשון של 2011 על חוזים חדשים מול ספקיות תקשורת מובילות בארה"ב ואירופה, בנוסף לחתימה על הסכמים חדשים עם חברות אבטחה והרחבת חוזים עם לקוחות קיימים כמו Cox Communications האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully