וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט עלה ב-1% על רקע הפגנות בסוריה וניגריה

נמרוד הלפרן

19.4.2011 / 22:39

הנפט נסגר במחיר של 108.15 דולר לחבית על רקע הסלמה בעימותים בלוב וההפגנות בסוריה וניגריה. הזהב בשיא של 1,500 דולר

מחיר הנפט הגולמי חזר לעלות ונסגר הערב (שלישי) מעל לרמה של 108 דולר לחבית ומחיר הזהב הגיע בראשונה בתולדותיו לרמה של 1,500 דולר לאונקייה, על רקע הפגנות בסוריה וניגריה והסלמה בהתקפות כוחות נאמניו של קדאפי נגד המתקוממים בלוב.

החוזים על הנפט הגולמי למסירה במאי נסגרו במחיר של 108.15 דולר לחבית, עלייה של 1%, בבורסת הסחורות של ניו יורק. החוזים על הזהב למסירה ביוני נסגרו בניו יורק במחיר שיא של 1,495.1 דולר לאונקייה, עלייה של 0.2%, לאחר שבמהלך המסחר עלה מחירם בראשונה מעולם לרמה של 1,500 דולר לאונקייה. זה היום השני ברציפות בו מחיר הזהב נסגר בשיא.

מפגינים למען דמוקרטיה בסוריה יצאו היום לרחובות העיר בניאס למרות הודעת ממשלת סוריה על הסרת חוקי החירום במדינה - יום לאחר שנהרגו עשרות בני אדם בעימותים בין כוחות הביטחון לבין המפגינים ברחבי סוריה. העימותים האלימים ביותר התרחשו על פי דיווחים של פעילים לזכויות אדם בעיר חומס.

בלוב, יצרנית הנפט השלישית בגודלה באפריקה, נמשך המצור של הכוחות הנאמנים לשליט מועמר קדאפי על העיר מיסרטה. בה בעת, בניגריה - יצרנית הנפט הגדולה ביותר באפריקה - דווח על הרוגים רבים בהפגנות שאירעו בעקבות ניצחון גודלאק ג'ונתן בבחירות לנשיאות.

  • עוד באותו נושא:
  • נפט
  • זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully