וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן לטוס לחו"ל: חברות התעופה מורידות מחירים

זוהר בלומנקרנץ

26.4.2011 / 17:35

בענף התעופה צופים כי כעת, לאחר חג הפסח, תהיה ירידת משמעותית במספר הנוסעים, וחברות התעופה נערכות בהתאם וצפויות לצאת במבצעים חדשים. "זו התקופה הטובה ביותר לטוס"

חברות התעופה - ישראליות וזרות, החלו היום (שלישי) בהערכות לירידה בתנועת הנוסעים במאי-יוני המאפיינת את תום עונת חג הפסח. החברות צפויות לפיכך לצאת במבצעים חדשים - כך עולה מבדיקת TheMarker.

נוסעים בנתב"ג. רויטרס
המחירים החדשים צפויים להיאשר עימנו עד הקיץ, אז ישובו ההמונים לטוס/רויטרס

"הפסח הסתיים. אצלנו היה בסדר גמור בתעופה הבינלאומית. בתעופה הפנים ארצית היה יותר קשה. כעת מגיעה התקופה שתקבע אם וכמה נרוויח, שכן יש נפילת מחירים של כרטיסי הטיסה", אמר היום ל-TheMarker מנכ"ל חברת תעופה ישראלית, שביקש שלא להזדהות. לדבריו, "בחברה עובדים על כמה עסקות אשר נפרסם במהלך עשרת הימים הקרובים. אנו מתמקדים בשיתופי פעולה עם ועדי עובדים ועם חברות כרטיסי אשראי. נכנסנו לתקופה שבא אנו צריכים למצוא פתרונות כיצד למלא את המטוסים עד לשיא עונת נסיעות הקיץ מיולי. מבחינת הנוסע - עכשיו זו התקופה הטובה ביותר לטוס מישראל לחו"ל בגלל הירידה במחיר כרטיסי הטיסה". תמונת מצב דומה מצטיירת גם בקרב חברות התעופה הזרות אשר פועלות בישראל.

"הבעיה היא איך נערכים לתקופה שאחרי שיא עונת נסיעות חג וחול המועד פסח. אנחנו לא נעשה מבצעים, מפני שהגענו למסקנה כי אין בכך כדי להסיט תנועת נוסעים", אמר היום ל-TheMarker מנהל חברת תעופה אירופית גדולה, שביקש אף הוא לא להזדהות.

"נחרוק שיניים על מנת לעבור את התקופה של חודשי מאי ויוני, עד לתחילתה של עונת נסיעות הקיץ לחו"ל. מסתמן כבר עתה כי הקיץ השנה יהיה טוב לחברת התעופה שלנו, בתקווה כי המצב המדיני-ביטחוני, חלילה, לא ישתנה לרע עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully