וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה חקירה נגד "טבע" בחשד להסתרת הסכם

יעל פטר

28.4.2011 / 21:15

הנציבות האירופית בוחנת חשד כי טבע וחברת Cephalon הסתירו הסכם לסיכול הפצה התרופה Modafinil. "טבע" בתגובה: "אנו מאמינים כי פעלנו במסגרת החוק בכל עת"

הנציבות האירופית פתחה בחקירה כנגד חברת טבע וחברתCephalon, בחשד כי החברות הפרו לכאורה של כללי התחרות על פי תקנות הרשות. בנציבות האירופית טוענים כי החברות הסתירו הסכם ביניהם למניעת הפצת גרסה גנרית לתרופה Modafinil.

הנציבות האירופית בוחנת הסכם שנחתם בין שתי החברות בשנת 2005, לפיו טבע התחייבה לא לשווק את הגרסה הגנרית שלה לתרופה באירופה, התמורה שניתנה לטבע (ולעוד 4 חברות נוספות אשר היו מעורבות בעסקה) אינה ידועה. ספאלון, החברה הראשונה שיצרה את התרופה נותרה לפיכך המשווקת הבלעדית של התרופה באירופה, וככל הנראה לפי הנציבות האירופית מצב כזה מונע תחרות.

מטבע נמסר כי "רשות האיחוד האירופית הודיעה ​​לנו כי הם מתכוונים לפתוח בהליכים הנוגעים להפרה לכאורה של כללי התחרות על פי תקנות הרשות. הרשות מבקשת לערוך בירורים בנוגע להסכם מסחרי שנעשה ב- 2005 בין טבע ובין חברת Cephalon, Inc.

"ההודעה ציינה במפורש כי ייזום ההליכים לא מצביע כי נמצאו ממצאים מובהקים להפרת חוק. טבע תמשיך לשתף פעולה עם הרשות האירופית או כל רשות אחרת ואנו מאמינים כי פעלנו במסגרת החוק בכל עת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully