וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר בעליות שערים

נמרוד הלפרן

28.4.2011 / 23:32

המסחר בבורסות וול סטריט נסגר במגמה חיובית. מדד הדאו ג'ונס נסגר ברמתו הגוהה ביותר מאז חודש מאי 2008. הנאסד"ק עלה ב-0.1% וגם שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה חיובית על רקע נתוני מקרו כלכליים ודו"חות כספיים מעורבים. מדד דאו ג'ונס נסגר בשיא של כמעט שלוש שנים.

מדד close דאו ג`ונס נתוני המסחר הרשמה לנתונים בזמן אמת הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני דאו ג'ונס, עלה ב-0.6% ונסגר ברמתו הגבוהה ביותר מאז חודש מאי 2008; נאסד"ק עלה ב-0.1%; שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה ב-0.06% לרמה של 3.31%.

התוצר המקומי הגולמי (GDP) של ארה"ב צמח ברבעון הראשון של השנה בקצב שנתי של 1.8% לעומת קצב של 3.1% ברבעון הרביעי של שנת 2010, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. כלכלנים צפו צמיחה של 2% ברבעון הראשון. בשנת 2010 כולה צמחה הכלכלה הגדולה בעולם ב-2.9% - השיעור החד ביותר זה חמש שנים - לאחר ירידה של 2.6% בתוצר בשנת 2009.

הבנק הפדרלי הוריד אתמול את תחזית הצמיחה של ארה"ב לשנת 2011 לטווח של 3.1%-3.3% לעומת תחזית קודמת מינואר לצמיחה של 3.4%-3.9%.

מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב גדל בשבוע שעבר ב-25 אלף לרמה של 429 אלף - המספר השבועי הגבוה ביותר מאז שלהי חודש ינואר - מסר היום משרד העבודה האמריקאי. כלכלנים צפו ירידה במספר התביעות השבועי לרמה של 395 אלף.

מספר החוזים למכירת בתים קיימים בארה"ב גדל בחודש מארס ב-5.1% לעומת החודש הקודם, מסר היום איגוד סוכני הנדל"ן של ארה"ב (NAR). עם זאת, מספר החוזים עודנו נמוך ב-11.4% מרמתו בחודש מארס 2010.

close NY אקסון מוביל נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני אקסון מוביל חברת הנפט הבורסאית הגדולה בעולם, דיווחה על זינוק חד מהצפוי של 69% ברווח הרבעוני הודות לעליית מחירי הנפט הגולמי ושיפור בשולי הרווח של בתי הזיקוק של החברה. ענקית הנפט האמריקאית רשמה רווח של 10.65 מיליארד דולר, או 2.14 דולר למניה, ברבעון הראשון של השנה לעומת רווח של 6.3 מיליארד דולר, או 1.33 דולר למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. אנליסטים צפו רווח נמוך יותר של 2.07 דולר למניה. בשורה העליונה, רשמה החברה בתקופה המדווחת הכנסות רבעוניות של 114 מיליארד דולר, צמיחה של 26% לעומת הרבעון הראשון של שנת 2010.

ענקית מוצרי הצריכה close NY פרוקטר אנד גמבל נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני פרוקטר אנד גמבל הורידה את הקצה העליון של טווח תחזית הרווח השנתית על רקע התייקרות חומרי הגלם. החברה גם דיווחה על גידול מתון מהצפוי ברווחיה ברבעון הראשון של השנה.
פרוקטר אנד גמבל רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח של 2.87 מיליארד דולר, או 96 סנט למניה, לעומת רווח של 2.59 מיליארד דולר, או 83 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה לרווח של 97 סנט למניה. מכירות החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-20.23 מיליארד דולר, צמיחה של 5% לעומת הרבעון הראשון של שנת 2010.

במבט קדימה צופה החברה לרשום רווח לפני הוצאות חד פעמיות של 3.91-3.96 דולר למניה בשנת הכספים המסתיימת בסוף יוני. עד כה היה הקצה העליון של טווח התחזית 4.01 דולר למניה. בשורה העליונה צופה החברה צמיחה של 4%-5% במכירות השנתיות, לעומת תחזית קודמת מחודש ינואר לצמיחה של 3%-5% במכירות.
מתחרתה הקטנה של פרוקטר אנד גמבל, close NY קולגייט פלמוליב נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני קולגייט פלמוליב, דיווחה היום על ירידה ברווח הרבעוני לפני הוצאות חד פעמיות בעקבות שחיקת שולי הרווח עקב התייקרות חומרי הגלם. החברה רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח של 576 מיליון דולר, או 1.16 דולר למניה, לעומת רווח של 357 מיליון דולר, או 69 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, תוצאות הרבעון המקביל כללו הוצאה חד פעמית של 52 סנט למניה. בניכוי הוצאות חד פעמיות נרשמה ירידה של 8% ברווח הרבעוני של קולגייט. מכירות החברה בתקופה המדווחת הסתכמו בארבעה מיליארד דולר, גידול של 4.5% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.

את העלייה בהכנסות הובי גידול בהכנסות פייפאל

ענקית המסחר המקוון close NY אי-ביי נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני איביי דיווחה אמש לאחר הסגירה על רווח רבעוני גבוה מהצפוי, הודות לגידול במספר העסקות באתר ולשימוש מוגבר במערכת התשלומים פייפאל. הרווח הנקי של איביי ברבעון הראשון של השנה הסתכם ב-476 מיליון דולר, עלייה של 20% לעומת הרווח של החברה ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסות איביי עלו ב-16% והסתכמו ב-2.55 מיליארד דולר.

את העלייה בהכנסות, אשר היתה חדה מהתחזיות, הוביל גידול של 23% בהכנסות פייפאל, שירות התשלומים המקוון שרכשה אי-ביי ב-2002. במבט קדימה, פירסמה איביי תחזית אופטימית לרבעון הנוכחי. החברה צופה רווח של 45-46 סנט למניה, בניכוי הוצאות חד פעמיות ועלייה בהכנסות ל-2.65 מיליארד דולר. תחזית ההכנסות גבוהה מתחזיות אנליסטים close NY פוטאש נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני פוטאש (סימול POT) הקנדית, יצרנית האשלג הגדולה בעולם, דיווחה היום על רווח שיא רבעוני והעלתה את תחזית הרווח שנתי הודות לביקוש מוגבר למוצריה. פוטאש, מתחרתה של כיל, רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח של 732 מיליון דולר, או 84 סנט למניה, לעומת רווח של 444 מיליון דולר, או 49 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה לרווח של 80 סנט למניה. מכירות החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-2.2 מיליארד דולר לעומת 1.71 מיליארד דולר ברבעון הראשון של שנת 2010. תחזית האנליסטים היתה למכירות של 2.01 מיליארד דולר. פוטאש העלתה את תחזית הרווח השנתי לטווח של 3-3.4 דולר למניה לעומת תחזית קודמת לרווח שנתי של 2.8-3.2 דולר למניה.

נובל אנרג'י, השותפה האמריקאית בתגליות הגז בחופי ישראל, דיווחה על מכירות ורווח לפני הוצאות גבוהים מתחזיות האנליסטים ברבעון הראשון של השנה.
מניות ישראליות בוול סטריט הנציבות האירופית פתחה בחקירה נגד טבע וחברת ספלון בחשד כי החברות הפרו את כללי התחרות של האיחוד האירופי. בנציבות האירופית טוענים כי החברות הסתירו הסכם ביניהם למניעת הפצת גרסה גנרית לתרופה Modafinil.

close NY מלאנוקס נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני מלאנוקס דיווחה על גידול של 52% בהכנסותיה ברבעון הראשון של השנה הודות לרכישת וולטייר אולם שולי הרווח הגולמי התכווצו ל-68.8% לעומת 72% ברבעון הקודם ו-75.3% ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

close NY טאואר נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי לגרף ניתוח טכני טאואר, חברת השבבים הדואלית ממגדל העמק, הודיעה היום על המשך פיתוחה של פלטפורמת ה-SBC18H3, המבוססת על טכנולוגיית ה-SiGe המהירה ביותר בעולם. הטכנולוגיה מיועדת לדרישות הדור הבא בממשקי תקשורת בעלי מהירות גבוהה ומאופיינת בשיפור הביצועים תוך כדי הפחתת רעשים וצריכת אנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully