וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר ממשיך להיחלש מול המטבעות המרכזיים

רונית דומקה

29.4.2011 / 8:41

הדולר בדרכו לירידה שבועית חמישית ברציפות, וזאת בעקבות האטה בקצב הצמיחה בארה"ב. מול הדולר האוסטרלי מתחזק מעט הדולר לאחר שאתמול הגיע המטבע האוסטרלי לשיא של 28 שנה

הדולר נחלש מעט מול המטבעות המרכזיים בעולם, בדרכו לירידה שבועית חמישית ברציפות, וזאת בעקבות האטה בקצב הצמיחה בארה"ב ולקראת נתונים נוספים שיפורסמו היום וצפויים להצביע על האטה בצריכה הפרטית.

מדד הדולר של ICE, העוקב אחר ערכו של המטבע האמריקאי מול סל מטבעות של שש שותפות סחר של ארה"ב, נותר ללא שינוי לאחר שאתמול ירד לרמה הנמוכה ביותר זה כמעט שלוש שנים. עד כה החודש ירד המדד ב-3.6%.

הדולר נחלש ב-0.1% מול היורו לרמה של 1.483 דולר ליורו; מול הליש"ט נחלש הדולר ב-0.2% לרמה של 1.6657 דולר לליש"ט; מול הין נסחר הדולר ביציבות ברמה של 81.565 ין לדולר; מול הדולר האוסטרלי מתחזק מעט הדולר, לאחר שאתמול הגיע המטבע האוסטרלי לרמה הגבוהה ביותר מאז 1983. בחמשת הימים האחרונים עלה הדולר האוסטרלי ב-1.6%.

מול היואן נחלש הדולר ב-0.18% לרמה של 6.49 יואן לדולר - רמת שיא ליואן מאז 1993, על רקע הערכות כי סין תאפשר את ייסופו של המטבע הסיני בשל האינפלציה במדינה.

בארה"ב, דיווח אתמול משרד המסחר כי התמ"ג של ארה"ב צמח ברבעון הראשון בקצב שנתי של 1.8%, מתחת לתחזיות. ברבעון שקדם לכך נרשמה צמיחה של 3.1% בכלכלה האמריקאית. היום יתפרסמו נתוני הצריכה הפרטית בארה"ב לחודש מארס, אשר צפויים, לפי ההערכות, להצביע על עלייה של 0.5%, קצב מתון מזה שנרשם בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully