וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה מייקרת את מוצרי החלב ב-5%-7%

עדי דברת-מזריץ

29.4.2011 / 8:45

אחרי מחירי הדלק ומוצרי שטראוס - גם תנובה מעלה מחירים. בענף מעריכים כי בימים הקרובים יתייקרו מחירי כלל מוצרי החלב שבפיקוח זה לא נגמר: גם מוצרי פרוקטר אנד גמבל מתייקרים

תנובה תעלה בימים הקרובים את המחירים של כל מוצרי החלב שלה בשיעור של 5%-7% - כך נודע ל-TheMarker. בנוסף, החברה הגישה מחירונים חדשים לרשתות השיווק, הכוללים עלייה של 3%-5% במחירים של מוצרי המותגים של החברות הבנות של הקבוצה, כמו "מעדנות", "סנפרוסט", "טירת צבי" ו"מאמא עוף".

כך למשל, פיצה משפחתית מעדנות, שעולה כיום לקמעוני 16.3 שקל - תעלה 17.64 שקל. מאמא עוף ילדים, שעולה כיום 21.35 שקל - יעלה 23.76 שקל. פסטרמה טירת צבי שעולה כיום 41.5 לק"ג - תעלה 45.8 שקל.

בענף מעריכים כי בימים הקרובים יתייקרו מחירי כלל מוצרי החלב שבפיקוח. מתנובה נמסר בתגובה: "בעקבות עליית חומרי הגלם מחירי חלק מהמוצרים יעלו בשבועות הקרובים". לפי החברה, עליית המחירים נובעת בין השאר מעלייה במחירי חומרי הגלם המשמשים להאכלת הפרות והעופות.

מחיר הקפה של שטראוס יעלה ב-13.5%

הזינוק במחירי המזון קשור בין השאר למחירי הנפט שהגיעו לשיא - ומייקרים גם את מחיר הבנזין בישראל. במוצאי שבת יעלה מחיר הדלק ב-23 אגורות לליטר - ל-7.62 שקלים. מתחילת השנה זינק מחיר הבנזין ב-13.6%.

מוקדם יותר השבוע הודיעה קבוצת שטראוס לרשתות השיווק כי גם היא תעלה את מחיריה החל בראשון ביוני. כך, מחירי העוגות יעלו ב-5%, מחירי הקפה ב-13.5%, הסלטים ב-3.3%-8.3%, מוצרי יטבתה ב-5%-7% וממתקים ועוגות ב-5%.

בין מוצרי המזון שמתייקרים, גם טונה סטארקיסט תעלה מחירים ב-5%-10% החל ממחצית מאי, וחברת פרוקטר אנד גמבל תייקר באחוזים בודדים את מחירי מוצרי הכביסה ושמפו פאנטן.

משטראוס נמסר בתגובה: "בעקבות עליית מחירי חומרי הגלם וחומרי האריזה של מוצרי החברה, שטראוס תעלה במהלך השבועות הקרובים מחירים של מגוון קטגוריות, שיעודכנו במחירונים חדשים שיועברו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully