וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הדולר יירד לרמה של 3.384 ש'

רם עוזרי, ואדים סבידרסקי

1.5.2011 / 15:49

המטבע האמריקאי נחלש במסחר באופציות ב-0.4%. סוחרי מט"ח: הנגיד נותר למעשה חסר אונים. מגמת ההיחלשות של הדולר היא עולמית וחזקה מכל רגולציה

פעילים באופציות מט"ח העריכו היום כי השקל צפוי להתחזק בכ-0.4% נוספים מול הדולר לרמה של 3.384 שקלים. המדד הסינתטי, הנגזר מהמסחר באופציית Call בכסף, עומד כעת ברמה זו, לאחר שפתח מוקדם יותר הבוקר ברמה של 3.39 שקל לדולר. ביום שישי האחרון נקבע שערו היציג של הדולר ברמת 3.395 שקלים.

היום לא מתקיים מסחר במט"ח והאינדיקציה היחידה על הסנטימנט בקרב הפעילים נגזרת ממסחר באופציות. למרות ירידות חריפות באפיק מנייתי בשל החמרת הסביבה הגיאו פוליטית בישראל, שחקני מט"ח סבורים כי השקל יתחזק גם מחר בהמשך למגמתו מזה תקופה ארוכה. זאת לאחר שבערב שבת, הגיע הדולר לרמה של 3.365 שקלים, זינוק של כמעט 1% והתייצב לבסוף ברמה של 3.38 שקלים.

"אם פישר לא יעשה משהו חריג, נמשיך לראות את הדולר נחלש בהמשך להיחלשותו מול שאר המטבעות בעולם", אמרו היום בחדר המסחר במט"ח של אחד הבנקים הגדולים. בחדר מסחר אחר הזכירו את הראיון שנתן פישר ל"וול סטריט ג'ורנל" בשבוע שעבר בו אמר הנגיד שבנק ישראל משלים עם שקל חזק יותר מבעבר: "הנגיד נותר למעשה חסר אונים. מגמת ההיחלשות של הדולר היא מגמה עולמית והיא חזקה מכל רגולציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully