וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעודדים מהריגת בן לאדן? אסיה בעליות בולטות

2.5.2011 / 8:56

מעודדים מהדיווחים על הריגת בן לאדן? קולות חיוביים מעבר לים הובילו את הבורסות הגדולות באסיה לעליות בולטות. טוקיו עולה ב-1.5%, שנחאי עולה ב-0.9% וסיאול עולה ב-1.3%

עליות נרשמו במרבית הבורסות הגדולות באסיה, לאחר שלל דו"חות חיוביים בארה"ב, כמו גם נתונים כלכליים מעודדים. מדד MSCI אסיה פסיפיק עולה כעת ב-0.4%. טוקיו עולה ב-1.5%; שנחאי עולה ב-0.9%; סיאול עולה ב-1.3%. אוסטרליה יורדת ב-0.6% בשל חששות מחוזקו של המטבע האוסטרלי.

ממשלת קוריאה, המתמודדת עם חששות למשבר נדל"ן משלה, הודיעה על מדיניות סיוע לקבלני בנייה ויזמים, בהם תמריצי מס עבור קרנות נדל"ן שירכשו דירות שלא נמכרו. דרום קוריאה גם תקים בנק שירכוש הלוואות נדל"ן.

הדולר מתחזק היום מול המטבעות הראשיים בעולם. מול היורו מתחזק הדולר ב-0.1% לרמה של 1.4796 דולר ליורו. מול הליש"ט מתחזק הדולר ב-0.2% לרמה של 1.6676 דולר לליש"ט. מול הין היפני מתחזק הדולר ב-0.3% לרמה של 81.427 ין לדולר.

מול הדולר האוסטרלי מתחזק המטבע האמריקאי ב-0.2% לרמה של 1.0945 דולר אמריקאי לדולר אוסטרלי. עם זאת, המטבע האוסטרלי נגע בשיא של 1.1 דולר אמריקאי לדולר אוסטרלי, מה שהגביר את חששות היצואנים האוסטרליים. לכך הצטרף מדד פעילות הייצור באוסטרליה, שהעיד על ירידה בייצור באפריל, בין היתר בשל חוזקו של המטבע. BHP ביליטון האנגלו-אוסטרלית, חברת הכרייה הגדולה בעולם, יורדת ב-0.2%.

עם זאת, היצואניות האסיאתיות התעודדו מדו"ח הצריכה הפרטית בארה"ב, שהצביע על גידול בהוצאות הצרכנים האמריקאיים באפריל. יצרנית ציוד השבבים היפנית אדוונטסט עולה ב-3.6%. יצרנית המצלמות קאנון מתחזקת ב-2.5% בטוקיו, וסוני ב-2.3%. סמסונג אלקטרוניקס עולה ב-4.2% בסיאול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully