וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חג העצמאות: תחרות על הקניות למנגל

עדי דברת-מזריץ

3.5.2011 / 9:17

צפויה עלייה במכירות ברשתות המזון לקראת יום העצמאות לעומת 2010. ברשתות מתכננים מבצעים: בשופרסל יציעו הנחות של 50%-80% על מוצרי חג וקמפינג ורמי לוי ימכור קבב וחומוס בשקל

מחממים את המנגלים: גל הקניות של חג הפסח הסתיים רק בשבוע שעבר, אך רשתות השיווק ויצרניות המזון המקומיות כבר נערכות במרץ לגל הקניות לקראת יום העצמאות, שיצוין בשבוע הבא.

"מיד עם תום הפסח אנחנו מכפילים את כמות המשמרות ביום עבודה", מדווח דוד מטלון, מנכ"ל אדום אדום של תנובה. "בשבוע של יום העצמאות נרשם שיא בצריכת בשר, עם מכירות שצפויות להסתכם ביותר מ-450 טונה בשר טרי לעומת 150 טונה בשבוע רגיל. כבר בחודש האחרון הוכפלו מכירות הבשר הטרי של אדום אדום. המחירים עלו בתחילת השנה, כך שהם גבוהים יותר לעומת השנה הקודמת, אך לא מתוכננת התייקרות נוספת לקראת החג".

לדברי אלעד רביד, מנהל שיווק המותג אחלה בשטראוס, "השבוע של יום העצמאות הוא השיא של השנה במכירות בקטגוריית החומוס והסלטים. היקף המכירות כפול מבשבוע רגיל. כלל מכירות החומוס והסלטים בישראל לקראת יום העצמאות יסתכמו להערכתי ב-3,500 טונה ובהיקף של 73 מיליון שקל - גידול של כ-9% לעומת אשתקד". בנוסף למבצעים השגרתיים יציע השנה המותג אחלה גם קופונים בעמוד הפייסבוק שלו, המגלמים הנחה של 50% על מוצרי המותג.

בחלק מרשתות השיווק מתכננים השנה מבצעים נרחבים יותר מאלה שערכו בשנים קודמות. "הסל יהיה זול ב-10% מהסל ב-2010 והזול ביותר זה שלוש שנים", מסר ריצ'י הנטר, מנהל העסקים הראשי של שופרסל. "לקחנו את 15 המוצרים הנמכרים ביותר בחג והפחתנו את מחירם ב-50%-80%. אנחנו צופים גידול של יותר מ-100 אלף במספר המבקרים לעומת תקופה רגילה. בנוסף, נציע מבצע של 50% הנחה על מוצרי קמפינג ואני צופה שנמכור 10,000 אוהלים, 6,000 שקי שינה, 30 אלף צידניות ו-10,000 מכשירי גריל".

רמי לוי: "אני צופה גידול של 35% במכירות"

ברשת רמי לוי שיווק השקמה מתכוונים להמשיך עם המבצע המסורתי של מוצר ב-1 שקל ויציעו במסגרתו 1 ק"ג חומוס של "המותג" ואף 500 גרם קבב בקנייה בסכום של יותר מ-19.9 שקל. בנוסף, ימכרו ברשת 1 ק"ג עגבניות או 1 ק"ג מלפפונים ב-40 אגורות לקונים בסכום של יותר מ-019.9 שקל וכן עד 50% הנחה במחלקת הכלים החד-פעמיים.

"השנה הצבנו לעצמנו מטרה לתת צ'אנס לבני הנוער שרוצים לחגוג את יום העצמאות בזול", סיפר רמי לוי. "אני צופה גידול של 35% במכירות לעומת 2010. כמו שקרה בפסח, גם ביום העצמאות נראה מעבר של לקוחות לרשתות הדיסקאונט, כי אנשים מבינים שזול לא בא בהכרח על חשבון שירות ואיכות".

ברשת טיב טעם, לעומת זאת, לא מתכוונים להציע השנה מבצעים גורפים לרגל יום העצמאות. "נורא פשוט למכור סינטה מופשרת מסוגים זולים ב-29 שקל", מסר עמית זאב, מנהל המכירות של טיב טעם. "ערב יום העצמאות הוא אחד מימי המכירה הטובים ביותר שלנו, יותר מחג הפסח. גם ביום העצמאות עצמו המכירות שלנו גבוהות מאוד כי אנחנו הרשת היחידה שפתוחה. בפסח גדל היקף המכירות שלנו ב-15% לעומת אשתקד, ואנחנו מצפים לגידול דומה ביום עצמאות. להערכתי, מיום חמישי עד שלישי נמכור 9 טונה של שיפודי פרגית ו-6 טונה שרימפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully