וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: להרחיב הגבלת קנסות יציאה לכלל התקשורת

אחרי שהוגבלו קנסות היציאה מחברות הסלולר, מעלה משרד התקשורת הצעת חוק שנועדה להרחיב את ההגבלה לכלל חברות התקשורת. כחלון: "אין שום סיבה שלקוח המעוניין לעבור לחברה אחרת ישלם"

ביום ראשון צפויה הממשלה לדון בהצעת חוק שקידם משרד התקשורת לפיה חברת תקשורת לא תוכל לגבות ממנוי שיבטל את הסכם ההתקשרות בינו לבין החברה, במהלך תקופת ההתחייבות, תשלום העולה על - 8 אחוזים מממוצע החשבון החודשי בגין שירותים, כפול מספר החודשים שנותרו עד תום תקופת ההתחייבות. מדובר בהרחבה של ביטול קנסות היציאה של החברות הסלולאריות לכלל חברות התקשורת: חברות הטלוויזיה, ספקי האינטרנט וספקי שירותי טלפוניה. על פי הצעת החוק, ביטול הקנסות יחול גם על מנויים קיימים.

שר התקשורת משה כחלון אמר כי "לאחר שהוגבלו קנסות היציאה בשוק הסלולר, הצעד המתחייב הבא הוא הגבלת קנסות היציאה לכלל החברות והצרכנים בשוק התקשורת". לדבריו, "אין שום סיבה שלקוח המעוניין לעבור לחברה אחרת ולזכות בהטבות, ייאלץ לשלם 'קנס'. עם אישור החוק, יוסר מכשול משמעותי, שיסייע בהגברת התחרות, ללקוח יהיה החופש לבחור בלי מגבלות ובלי קנסות".

כיום, חלק ניכר מהסכמי ההתקשרות המוצעים על ידי חברות התקשורת, כוללים תקופת התחייבות, שביטול ההסכם על ידי המנוי במהלכה, כרוך בתשלום או בהפסד הטבה. פעמים רבות התשלום אותו נדרש לשלם מנוי המבקש לבטל את הסכם ההתקשרות במהלך תקופת ההתחייבות, הינו גבוה באופן אשר מהווה חסם מעבר ממשי, כך שהמנוי מתקשה לעבור לחברה מתחרה, אף אם הוא אינו מעוניין להמשיך ולקבל שירות מהחברה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully