וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדי עורכי דין גולדפרב וזליגמן מתמזגים

נורית רוט

16.5.2011 / 10:54

שני המשרדים מנהלים מו"מ מואץ לקראת מיזוג שצפוי להיחתם בימים הקרובים. גולדפרב הוא המשרד השלישי בגודלו בארץ, וזליגמן הוא אחד מהיוקרתיים ביותר אשר מייצג בין היתר את אהוד אולמרט

משרדי עורכי הדין הגדולים גולדפרב, בראשות עו"ד יודי לוי ומ. זליגמן, בראשות עו"ד אלי זהר, מנהלים משא ומתן מואץ לקראת מיזוג. אם לא יהיו תקלות של הרגע האחרון, צפוי המיזוג להיחתם כבר בימים הקרובים.

משרד גולדפרב הוא המשרד השלישי בגודלו בארץ, לפי דירוג חברת דן אנד ברדסטריט, ומונה 139 עורכי דין. המשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי מסחרי.

המשרד נוצר ממיזוג שנוצר בסוף 2005 בין המשרדים גולדפרב, לוי, ערן ושות', ודנקנר-לוסקי ושות' . המשרד עורר אז רעש רב בקרב משרדי עורכי הדין. המשרד החדש, שמנה לאחר המיזוג 90 עורכי דין, איים לרגע לתפוס את מקומו של משרד הרצוג, פוקס, נאמן כמשרד עורכי הדין הגדול בישראל. ואולם, לבסוף קיבל אז המשרד את המקום השני בדירוג המשרדים הגדולים.

משרד זליגמן מדורג במקום ה-15 בדירוג דן אנד ברדסטריט, ונחשב לאחד המשרדים המצליחים והיוקרתיים בישראל, הרבה בזכות העומד בראשו, עו"ד אלי זהר, המייצג בין היתר את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתיקים הפליליים המתנהלים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully