וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר מדווחת: ההכנסות גדלו ל-120.6 מיליון דולר

ואדים סבידרסקי

17.5.2011 / 12:09

על פי דוח"ותיה הכספיים לרבעון הראשון, הרווח הנקי המתואם של ענקית השבבים טאואר הסתכם ב-31.5 מיליון דולר- עלייה של 19% בהשוואה לרבעון מקביל. הרווח התפעולי גדל ב-14%

טאואר יצרנית השבבים ממגדל העמק הנסחרת בנאסד"ק ונכללת במדד מניות ת"א 100, פירסמה הבוקר את דו"חותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2011. החברה הציגה גידול של 6% בהכנסותיה, לעומת הרבעון אשתקד, ל-120.6 מיליון דולר לעומת תחזית האנליסטים למכירות רבעוניות של 126.5 מיליון דולר.

הרווח התפעולי המתואם על בסיס non-GAAP ברבעון הראשון של 2011 גדל ב-14% והסתכם ב-40 מיליון דולר. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח הנקי מתואם של 31.5 מיליון דולר, המבטא עלייה של 19% בהשוואה לרבעון מקביל, ומתורגם לרווח למניה של 12 סנט. בשורת הרווח, מכה החברה את תחזית האנליסטים אשר צפו לרווח נקי מתואם של 29.75 מיליון דולר או רווח למניה של 11 סנט.

בחישוב על פי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP), רשמה החברה ברבעון הראשון הפסד בסך 5 מיליון דולר או 2 סנט למניה אחת בהשוואה להפסד של 36 מיליון דולר או 18 סנט למניה ברבעון המקביל.

"רבעון משמעותי לחברה"

סך המזומנים בקופתה של החברה הסתכמו, נכון למועד הדו"ח, בכ-184 מיליון דולר בהשוואה ל-83 מיליון בתקופה מקבילה, ולאחר הקדמת תשלום של 15 מיליון דולר לבנקים על חשבון קרן ההלוואות של החברה.

מסגרת תחזית המכירות אותה מספקת החברה, צוין כי החברה נמצאת כעת בשלבים מתקדמים להשלמת עסקת רכישת מפעלה של חברת מייקרון ביפן, עליה דווח לפני כחודש, כבר במהלך הרבעון השני של השנה. כתוצאה מכך, מועד איחוד תוצאותיו הכספיות ובכלל זה, המכירות של המפעל ביפן אל הדו"חות המאוחדים של טאואר-ג'אז אינו ודאי והחברה אינה מספקת בשלב זה תחזית מכירות לרבעון הבא.

ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, אמר בעקבות הדו"חות: "הרבעון הראשון היה רבעון משמעותי לחברה, בו השגנו התקדמות גדולה במספר אבני דרך אסטרטגיות והזדמנויות עסקיות. חתמנו על מזכר עקרונות לא מחייב עם מייקרון טכנולוגיות לרכישת מתקן הייצור בנישיוואקי, בעל כושר ייצור של 60 אלף פרוסות בחודש, ביחד עם הסכם רב-שנתי לייצור מוצריה של מייקרון. במהלך הרבעון הראשון המשכנו את המומנטום של 2010 בזכייה תלת-ספרתית בפרויקטים חדשים וכושר הייצור הנוסף של מתקן הייצור ביפן יהיה הכרחי למעבר פרויקטים אלה משלב התכנון לשלב הייצור ההמוני".

"ברבעון הראשון קיבלנו מספר הזדמנויות עסקיות מלקוחות קיימים, לשימוש בפלטפורמות ה-RFוה-Power Management המתקדמות והייחודיות שלנו, שלהן פוטנציאל מכירות של עשרות מיליוני דולרים ללקוח במהלך השנים הקרובות. כמו כן, השלמנו את התקנתן והכשרתן של מכונות ייצור עבור מרכז Epi שמוקם בחברה, ובכך הרחבנו את יחסינו האסטרטגיים עם אחד הלקוחות הגדולים והוותיקים שלנו", סיכם אלוואנגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully