וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רשות שדות התעופה: "נתב"ג לא הושבת לרגע"

בדיון של ועדת הכלכלה של הכנסת טען מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב מור כי המשבר לא שיבש כלל את פעילות שדה התעופה. "הכל עבד והיו המראות ונחיתות כל הזמן"

ערוץ הכנסת

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

ועדת הכלכלה של הכנסת ערכה הבוקר (רביעי) דיון במשבר הדלק שנגרם עקב הזיהום שהתגלה בו לפני כשבועיים. במהלך הדיון טען מנכ"ל שדות התעופה יעקב מור כי לא היתה השבתה של נמל התעופה.

"יש להציג את הדברים בצורה מסודרת", אמר מור. "לעניין הסמנטיקה וזה חשוב - השדה לא הושבת אפילו לא לדקה אחת. היו נחיתות, המראות, הפסקנו לתדלק מטוסים", טען.

מנכ"ל משרד התחבורה, דן הראל תיאר בפני הוועדה את השתלשלות האירוע והסיר לגבי הפעילות שננקטה במהלכו ולאחריו. הראל סיפר כי מאז גילוי הזיהום מתודלקים המטוסים באמצעות מכליות. לדבריו, המטוסים מתודלקים בכמות דלק קטנה יחסית ועוצרים לתדלוק בנמלי תעופה קרובים. "לרנקה הפכה בעצם לשער התדלוק של ישראל", אמר הראל. לדבריו הזיהום שהתגלה בדלק אינו אורגני אלא פיח וסיבי זכוכית. "זה לא פטריות שמלבלבות במכלים, ולא במשהו בצנרת. כנראה נפרץ אזשהו פיטלר", אמר הראל.

שלשום נודע כי נוסעת הגישה תביעה ייצוגית נגד נתב"ג בעקבות העיכוב בטיסתה בסכום של 12.5 שקלים. בבקשה הועמד סכום התביעה האישית של התובעת על סך 5,000 שקל, אך הנזק המוערך ע"י התובעת לכלל הקבוצה, הכוללת את 2,500 רוכשי כרטיסי הטיסה מהחברה אשר טיסתם בוטלה. בנסיבות אלה עומד סכום התביעה על 12.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully