וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווי השוק של לינקדאין קפץ ל-10 מיליארד דולר

19.5.2011 / 22:13

הרשת החברתית העסקית הונפקה אתמול לפי שווי של 4.25 מיליארד דולר, והפכה בכך לרשת החברתית הראשונה בארה"ב שמונפקת לציבור

שווי השוק של לינקדאין, אתר הרשתות החברתיות האמריקאי הראשון שיצא להנפקה, חצה את רמת 10 מיליארד דולר, לאחר שמחיר מניית לינקדאין יותר מהוכפל במהלך יום המסחר הראשון של המניה בוול סטריט. ההנפקה הראשונה לציבור (IPO) של לינקדאין, אשר תומחרה אתמול בקצה העליון של טווח היעד, שיקפה לחברה שווי שוק של 4.25 מיליארד דולר.

לינקדאין גייסה אתמול 352.8 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור (IPO) בוול סטריט. החברה, אשר החלה להיסחר היום בבורסת ניו יורק תחת הסימול LNKD, מכרה 7.84 מיליון מניות במחיר של 45 דולר למניה. החברה העלתה ביום שלישי את טווח המחירים של ההנפקה ב-30%, לטווח של 42-45 דולר.

הביקוש הער להנפקת לינקדאין, אשר לה יותר מ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם, מבשר טובות לחברות בולטות אחרות בתחום הרשתות החברתיות אשר צפויות לבצע הנפקה ראשונה בשנתיים הקרובות, בהן פייסבוק, גרופון, טוויטר וזינגה. ההנפקה העניקה ללינקדאין שווי של כ-4.25 מיליארד דולר, שווי שמזנק כעת ליותר מ-8 מיליארד דולר.

מניותיה של לינקדאין נמכרו אתמול במכפיל של פי 17.5 מהכנסותיה של החברה ב-2010. לשם השוואה, המכפיל של גוגל כיום הוא בערך פי שישה מהכנסותיה ב-2010.

  • עוד באותו נושא:
  • לינקדאין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully