וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק ישראל רוכשת 50% מקפה ג'ו

יורם גביזון ועדי דברת-מזריץ

22.5.2011 / 11:59

"דלק ישראל" שבבעלותו של יצחק תשובה חתמה על מזכר הבנות לרכישת 50% מרשת הקפה. לפי ההסכם, ישולבו סניפי רשת קפה ג'ו בחנויות הנוחות מנטה, בפורמט של חנות בתוך חנות

חברת דלק ישראל שבשליטת יצחק תשובה חתמה על מזכר הבנות לרכישת 50% מחברת קפה ג'ו, המפעילה את רשת קפה ג'ו. סכום העסקה לא נמסר. קפה ג'ו, שהוקמה ב-1997 על ידי דיוויד קליין ודב גולדפרב, מפעילה 63 סניפים במרכזי הערים קניונים ובמקומות עבודה. הרשת מחזיקה במפעל לייצור קפה שמייבא וקולה 10 טונה קפה בחודש. מחזור המכירות של קפה ג'ו ב-2010 הסתכם ב-130 מיליון שקל.

רכישת 50% ממניותיה של קפה ג'ו נועדה להרחיב את הפעילות הקמעונית של דלק ישראל, שהיא מנוע הצמיחה ומרכז רווח חשוב של החברה. כחלק מהשותפות בין דלק ישראל לבעלי קפה ג'ו ייפתחו בשלב הראשון סניפי אקספרס של הרשת בחנויות הנוחות של מנטה, בפורמט של חנות בתוך חנות. השותפות עם קפה ג'ו מצטרפת לשיתופי פעולה קודמים של דלק ישראל עם דואר ישראל, רשת ACE, סופר פארם, פלאפון ומירס.

לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל, הרעיון המרכזי הוא לייצר סינרגיה בין קפה ג'ו ל-180 חנויות הנוחות של דלק: "נכניס את קפה ג'ו לכל חנויות מנטה. במקרה בו מדובר בחנויות גדולות יותר, נקים בית קפה במתחם הקמעוני ממש כמו בתי הקפה העירוניים של קפה ג'ו. בסניפים קטנים יותר נפתח בית קפה בפורמט של חנות בתוך חנות, ובחנויות קטנות ממש נקים פינות של קפה ג'ו והקפה והמזון הטרי, כמו קינוחים כריכים ועוגות, יהיו של קפה ג'ו במקום של המותג הפרטי של מנטה".

"טוב לשתי הרשתות"

לדבריו, שם הרשתות לא ישתנה כתוצאה מהרכישה וההנהלה של קפה ג'ו תישאר אותה הנהלה. "הרכישה תעשה רק טוב לשתי הרשתות. יש פוטנציאל גדול להרחבת הרשת של ג'ו בתוך המתחמים שלנו. ביום אחד אנחנו מגדילים את פוטנציאל המכירות והחשיפה של קפה ג'ו באופן ניכר".

בן אסאייג סבור כי החיבור בין המותג ג'ו לחברת דלק לא יפגע במיצובה. "היום יש כבר לא מעט מתחמי בתי קפה של רשתות קפה שונות בתחנות הדלק, כמו בתי קפה של ארומה אצל פז, והדברים הם לא כמו שהיו בעבר", ציין.

מנכ"ל ג'ו קפה גורמה, עודד כהנא, מסר כי הוא "גאה בבחירה של דלק לחבור למותג ומשוכנע כי מהחיבור ייהנו הלקוחות, הזכיינים, העובדים, הספקים ובעלי המניות של שתי החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully