וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על התקציבים באוצר הודיע על פרישתו

22.5.2011 / 13:35

אודי ניסן, שכיהן כממונה על התקציבים במשרד האוצר 4 שנים, הודיע על כוונתו לסיים את התפקיד בעוד כחודשיים. שטייניץ הודה על תרומתו הרבה והדגיש כי "היה שותף חשוב בגיבוש המדיניות"

הממונה על התקציבים במשרד האוצר, ד"ר אודי ניסן, הודיע הבוקר (ראשון) לשר האוצר, יובל שטייניץ, על כוונתו לסיים את תפקידו בעוד כחודשיים, בתום כארבע שנים כחבר בהנהלת משרד האוצר.

ד"ר ניסן הצטרף להנהלת משרד האוצר בחודש אוקטובר 2007 כמנהל רשות החברות הממשלתיות ומונה בחודש יולי 2009 על ידי השר שטייניץ לתפקיד הממונה על התקציבים. בתקופת כהונתו, הוביל ניסן את הליך גיבוש המדיניות הפיסקאלית ואישור התקציב והתוכנית הכלכלית לשנים 2011-2012, וכן היה שותף מרכזי בגיבוש וקידום שורת צעדים כלכליים וחברתיים מרכזיים, בכללם: רפורמה בהשכלה הגבוהה, רפורמה צרכנית בשוק התקשורת ובענף הסלולר, הגדלת הכנסות המדינה בשוק האנרגיה (ועדת שישינסקי), רפורמה בחוק לעידוד השקעות הון, העלאת גיל הפרישה מצה"ל וסיכום התקציב והתכנית הרב שנתית להעברת בסיסי צה"ל לנגב.

"לניסן ולאגף התקציבים היה חלק משמעותי בהתמודדות מול המשבר הגלובלי ובעיצוב תקציב המדינה הדו-שנתי המלא והתוכנית הכלכלית לשנים 2011-2012", ציין שטייניץ. "ד"ר ניסן היה שותף חשוב בגיבוש המדיניות הכלכלית של הממשלה, מדיניות ששמה דגש על הגדלת ההשקעה בחינוך וביצירת מקומות תעסוקה לצד הצרכים הביטחוניים תוך שמירה על מסגרות התקציב. אני מודה לו מאוד על עבודתו היוצאת מן הכלל ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו", הוסיף.

ניסן החל את דרכו במשרד האוצר בשנת 1992 באגף תקציבים כרפרנט ורכז תחומי התכנון ומנהל מקרקעי ישראל ובהמשך כראש תחום תיירות ותשתיות מים. לאחר מכן כיהן כמנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים ושימש כמרצה בבית הספר למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית בירושלים. ניסן בעל תואר דוקטור לכלכלה מהאוניברסיטה העברית ופוסט דוקטורט מאוניברסיטת הרווארד. הוא צפוי לסיים את תפקידו בעוד כחודשיים ובכוונתו להמשיך ולעסוק, במשך שנת הצינון, במחקר כלכלי באחת האוניברסיטאות המובילות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully