וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב לאוטמן זכה באות הצטיינות עולמי לשנת 2011

אורה קורן

22.5.2011 / 15:23

דב לאוטמן, מקים "דלתא" וממייסדי התעשייה בישראל, זכה באות יוקרתי המוענק ע"י ארגון בינלאומי המאגד בוגרי בתי ספר למנהל עסקים מרחבי העולם. לאוטמן הוא הישראלי הראשון שזוכה בתואר

דב לאוטמן, ממייסדי התעשיה בישראל הוא הישראלי הראשון שזכה באות הצטיינות המוענק על ידי Beta Gamma Sigma, ארגון בינלאומי המאגד סטודנטים ובוגרים מצטיינים של בתי הספר המובילים למנהל עסקים מרחבי העולם. כל שנה זוכים עד ארבעה אישים מרחבי העולם באות.

לאוטמן יקבל את האות בטקס רשמי שתערוך הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב. האות ניתן על בסיס קריטריונים של הישג עסקי ברור בזירה הלאומית והבינלאומית, פעילות חברתית ענפה ומוכחת וקשר מיוחד עם המוסד האקדמי.

לאוטמן, שהקים את חברת הטקסטיל דלתא, והפך אותה לרב לאומית, עוסק בשנים האחרונות בעיקר בחינוך ובשילוב אקדמאים ערבים במשק. ההכרזה הרשמית על הזכייה נערכה בניו-יורק בסוף חודש אפריל 2011.

מועדון יוקרתי

פרופ' אשר טישלר, דיקאן הפקולטה לניהול, אמר כי "הפקולטה לניהול, במסגרת תוכניות הלימוד ובאמצעות מועדון הבוגרים Beta Gamma Sigma, מעודדת מעורבות ותרומה לחברה. אנו נענים לאתגרים של העולם מסביבנו ע"י הכשרת מנהלים מצויינים המצעידים את הכלכלה שלנו קדימה וע"י עידוד בוגרינו לתרומה לקהילה".

"זה רק טבעי להגיש את מר לאוטמן - הידוע במצויינותו הרב-גונית - לפרס יוקרתי זה המשקף נאמנה את היסודות הערכיים עליהם מושתתת פעילותינו. אנו שמחים וגאים כי ארגון בסדר גודל של Beta Gamma Sigma בחר לכבד את פועלו של מר לאוטמן בעולם כולו".

בין החברים במועדון היוקרתי נכללים אלן גרינספן, לשעבר נגיד הבנק המרכזי האמריקני; דיטר זצ'ה, יו"ר קבוצת דיימלר; צ'ונג פו-יאנג, מייסד DHL; ג'יימס מולבה, מנכ"ל קונקו-פיליפס; וולטר מאסי, יו"ר מועצת המנהלים של בנק אוף אמריקה; ג'יימס קורניליוס, מנכ"ל ענקית התרופות בריסטול-מאיירס סקוויב; ג'ון צ'יימברס יו"ר ומנכ"ל סיסקו; דיוויד פאר, מנכ"ל ויו"ר אמרסון; ריץ' באייר, מנכ"ל ויו"ר ענקית השבבים פריסקייל סמיקונדקטורס; פיליפ אקרמן יו"ר ומנכ"ל חברת הנפט והגז הלאומית; סמואל דיפיאזה מנכ"ל חברת רואי החשבון PwC; רוברט קגן מנכ"ל ויו"ר גודייר טייר אנד רובר; ג'ון סורמה, מנכ"ל ויו"ר U.S Steel Corp; ג'ף פטיג מנכ"ל ויו"ר ווירלפול; ג'ון ווטסון מנכ"ל ויור שברון; ליאונרד לאודר, יו"ר אסתי לאודר; וויקרם פנדיט, מנכ"ל סיטיגרופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully