וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפי האחים עופר: "לא סחרנו עם אירן"

לאחר שהממשל האמריקאי הטיל סנקציות כלכליות על חברות ספנות, ביניהן קבוצת האחים עופר ושותפתה "טאנקר פאסיפיק". הכחישו בחברה השותפה את ההאשמות. "סחרנו עם חברה מאיחוד האמירויות"

החברה הסינגפורית "טנקר פאסיפיק" אשר היתה שותפתה העסקית של קבוצת האחים עופר מכחישה כי הפרה את הסנקציות אשר הוטלו על אירן. נציגי החברה צפויים להיפגש בימים הקרובים עם נציגי השגרירות האמריקאית וידונו איתם על הסנקציות אשר הוטלו על החברה בעקבות הסחר, לכאורה, בינה לבין אירן.

"החברה מכחישה בתקיפות את ההאשמות", נאמר בהודעת החברה. "אנחנו מאמינים שמדובר באי הבנה בסיסית. 'טנקר פאסיפיק' בטוחה שעקבה אחרי המנהג הבינלאומי והנהלים הנוגעים למכירת או קניית ספינות".

נציגי החברה נפגשו כבר מוקדם יותר השנה עם נציגי השגרירות האמריקאית ותושאלו לגבי מכירת הספינה "ראפלס פארק" שבוצעה בספטמבר 2010 לחברה שבסיסה, לדבריהם, באיחוד האמירויות. "אנחנו מאמינים שחשפנו בפניהם הכל כבר אז וכי כל שאלותיהם זכו למענה ראוי", אמר דובר החברה אדוארד לון.

אתמול הודיע הממשל האמריקאי כי הטיל עונשים על חברות זרות, ביניהן קבוצת האחים עופר ו-"טאנקר פאסיפיק" בגין קשרים עסקיים עם אירן. על פי ההחלטה, נאסר על קבוצת האחים עופר לקבל מימון מהבנק ליצוא ויבוא בארה"ב, לקבל הלוואות של יותר מ-10 מיליון דולר ממוסדות פיננסים בארה"ב, או לקבל רישיונות יצוא בארה"ב.

דובר אחים עופר בישראל מסר אמש בתגובה לידיעה על הסנקציות כי "אנו מעולם לא מכרנו אוניות לאירן", הדובר הדגיש ואמר: "כי הגורמים הרשמיים והמוסמכים של מדינת ישראל יאשרו את דברנו במלואם נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully