וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "כלכלת ישראל מצליחה בעזרת חדשנות"

פנחס וולף

25.5.2011 / 16:51

בנאומו בפני כנס ה-OECD בפריז אמשר שר האוצר יובל שטייניץ כי ישראל פילסה את דרכה לשוק הבינלאומי באמצעות חדשנות. שטייניץ העניק ליו"ר הארגון גורייה בול לכבוד 50 שנה לארגון

שר האוצר יובל שטייניץ נשא היום (רביעי) נאום בפני כנס של ארגון OECD בצרפת. בנאומו אמר שטייניץ כי "ישראל מהווה דוגמה טובה לכלכלה קטנה המפלסת את דרכה לשווקים הבינלאומיים באמצעות חדשנות. וחדשנות היתה לאורך ההיסטוריה האנושית, ותהיה גם בעתיד, הדרך הטובה ביותר לשפר את חייהם של בני האדם כולם, ולקדם צמיחה כלכלית ושגשוג".

"המצאות וחידושים היוו לאורך ההיסטוריה האנושית מרכיב מרכזי ביותר בשיפור חיי האדם בכלל, ובקידום השגשוג הכלכלי בפרט", אמר שטייניץ. "מדינות קטנות, עם משאבים טבעיים מוגבלים, חייבות להשקיע מאמץ מיוחד בחדשנות אם ברצונן להתחרות במגרש המשחקים של הענקים. לפיכך, שומה על מדינות קטנות וזעירות, כמו ישראל, לשים דגש מיוחד על קידום החדשנות ופעילות המחקר והפיתוח על מנת לפתח את כלכלותיהן", סיכם. לדברי שטייניץ, "תפקידה העיקרי של הממשלה הוא לספק מעין רשת ביטחון חלקית לפעילות של מחקר ופיתוח. זאת על מנת לעודד משקיעים לקחת את מצדם את הסיכונים הנדרשים ביוזמות חדשניות ונועזות".

במהלך ביקורו בכנס, הפתיע שטייניץ את מזכ"ל הארגון אנחל גורייה, והציג לו בול מיוחד שהשירות הבולאי ינפיק בספטמבר ביוזמת משרד האוצר לציון 50 שנה לארגון. גורייה מצידו הודיע כי יתלה את הבול במשרדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully