וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "נתמוך בלגארד לתפקיד ראשות קרן המטבע"

26.5.2011 / 15:02

במהלך הכינוס השנתי של ארגון ה-OECD אמר שר האוצר יובל שטייניץ כי ישראל תתמוך במועמדותה של שרת האוצר של צרפת לתפקיד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית - במידה שסטנלי פישר לא יתמודד

ישראל תתמוך במועמדותה של שרת האוצר הצרפתיה, כריסטין לגארד, לתפקיד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית אם נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, לא יתמודד על התפקיד - כך הודיע שר האוצר יובל שטייניץ במהלך פגישות שקיים ביומיים האחרונים עם שרי האוצר של צרפת, יוון ונורבגיה במסגרת הכינוס השנתי של ה-OECD הנערך בפאריס.

שטייניץ נועד היום עם שר האוצר הנורווגי סיגבג'ורן ג'והנסן (Sigbjorn Johensen) במטה ה-OECD שבפריס. השר שטייניץ שיתף את השר הנורווגי במסקנות ועדת ששינסקי ובמאבק שסבב סביב חקיקת חוק תמלוגי הגז והנפט. השר הנורווגי מצידו, הציג את התמודדותה של נורווגיה עם אוצרות הטבע שלה בהיבטים הכלכליים והפוליטיים בנושא בנורווגיה.

שר האוצר הנורווגי הזמין את שטייניץ לבקר בנורווגיה וללמוד לעמוד מקרוב עם אנשי המקצוע מניסיונם העשיר בתחום זה.

בפגישה שקיים אתמול שטייניץ עם שר האוצר היווני ג'ורג' פאפאקונסטאנטינו (George Papaconstantinou), דנו השניים בנושא המשבר הכלכלי ביוון. שר האוצר היווני נענה להזמנת שטייניץ, להגיע ארצה בשבועות הקרובים בליווי בכירי משרדו על מנת לדון בדרכים לסייע לקידום הכלכלה היוונית, ובדרכים לשיתוף פעולה לטובת שני הצדדים, בין היתר בתחומי מחקר ופיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully