וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט סגרה שבוע רביעי ברציפות של ירידות

נמרוד הלפרן

27.5.2011 / 23:17

דאו ג'ונס איבד 0.6% השבוע. הסוחרים יוצאים לסוף שבוע ארוך - ביום שני לא יתקיים מסחר לרגל יום הזיכרון בארה"ב

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה חיובית לקראת סוף השבוע הארוך של יום הזיכרון בארה"ב, לאחר שמנהיגי שמונה המדינות המתועשות (ג'י-8) העריכו כי התחזקות הכלכלה העולמית עתידה לסלול את הדרך לצמצום היקף החובות של מדינות. עם זאת, בסיכום שבועי ירדו המדדים והשלימו בכך שבוע שלילי רביעי ברציפות. ביום שני לא יתקיים מסחר בוול סטריט לרגל יום הזיכרון האמריקאי.

מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.3% אולם בסיכום שבועי ירד ב-0.6% - ירידה שבועית רביעית ברציפות; מדד S&P500 טיפס ב-0.4%; מדד נאסד"ק הוסיף 0.5%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר ביציבות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים נותרה ללא שינוי ברמה של 3.06% - רמתה הנמוכה ביותר בשנת 2011.

המשך התאוששות הכלכלה העולמית יסלול את הדרך לצמצום היקף החובות של מדינות, אמרו מנהיגי מדינות G8 לקראת סיום פסגה בת יומיים בצרפת, לפי טיוטה של הודעת הסיכום, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.

נתוני מקרו כלכליים מעורבים פורסמו היום בארה"ב. מדד בטחון הצרכנים בארה"ב עלה החודש בשיעור חד מהצפוי, הצריכה הפרטית צמחה באפריל בשיעור המתון ביותר זה שלושה חודשים ובפחות שצפו הכלכלנים, ומספר החוזים למכירת בתים קיימים נפל בשיעור חד מהצפוי.

הצריכה הפרטית בארה"ב צמחה באפריל ב-0.4% - השיעור המתון ביותר זה שלושה חודשים - לאחר עלייה של 0.5% בחודש הקודם, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה חדה יותר של 0.5% לאחר עלייה של 0.6% שעליה דווח במקור בחודש מארס. ההכנסה האישית גדלה ב-0.4% - בהתאם לתחזיות. העלייה בהכנסה האישית בחודש מארס תוקנה כלפי מטה ל-0.4% לעומת עלייה של 0.5% שעליה דווח במקור.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully