וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעש הודיעה למשרד הביטחון כי תפטר 500 עובדים

אורה קורן

29.5.2011 / 9:31

מנכ"ל תעש הודיע למנכ"ל משרד הביטחון על כוונתו לפטר 500 מעובדי החברה ביום שלישי. הפיטורים נועדו לצמצם הפסדים על רקע מיזוג אפשרי בין תעש לרפאל

מנכ"ל תעש, אבי פלדר, הודיע בסוף השבוע למנכ"ל משרד הביטחון, אודי שני, על כוונתו לשלוח ביום שלישי מכתבי פיטורים ל-500 עובדים - כך מסרו מקורבים לשיחות שמתקיימות בין הצדדים.

ההודעה נמסרה על רקע המשך המגעים בין רפאל למשרד הביטחון, בנוגע לקידום המיזוג בין תעש לרפאל. דירקטוריון תעש החליט לפני כשלושה שבועות על פיטורים מיידיים של 500 עובדים כדי לצמצם את הפסדי החברה. כמו כן הודיע הדירקטוריון על סגירת מפעל קשת בקרית שמונה וסגירת קווי ייצור שאין הצדקה כלכלית באחזקתם.

בנוסף, הציג הדירקטוריון לאישור שרי האוצר והביטחון תוכנית ביניים הכוללת פיטורי 950 עובדים ופינוי מואץ של 1,500 דונם באזור רמת השרון וחיפה, שיסתיים תוך חצי שנה. החלטות הדירקטוריון התקבלו על רקע המשך הפסדי תעש ולאחר שהתברר כי המגעים למיזוג עם רפאל אינם מתקדמים כמצופה.

מתעש נמסר בתגובה שהמנכ"ל אבי פלדר עידכן בסוף השבוע את מנכ"ל משרד הביטחון כי בתקופה הקרובה תמומש החלטת הדירקטוריון בדבר פיטורי 500 עובדים. עוד נמסר כי הדירקטוריון מעוניין לקבל מיידית את אישור הממשלה לתוכנית הביניים, נוכח העיכוב במיזוג עם רפאל. ממשרד הביטחון ורשות החברות הממשלתיות לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully